♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 29 december 2011 17:30

Nu är bion slut.. och Vi gick nyss "hem" - shoppa! Höh!!! Två fina tröjor, nu ska vi fika på esspresso house, visar er sen! puss.

 

Av Zanni - 29 december 2011 12:05

Godmorgon, vaknade för kanske en timme sedan. Bästis ringde och jag sa att jag skulle komma om en halvtimme, höh.. Lyckat!


Mitt hår lever sitt eget liv.. mascaran bara rinner ut och mina underfransar är helt cpe. Men alla har väl fuldagar ibland? 

Därför har jag lite kajal idag, brukar vanligtvis inte ha det just so you no!


Men nu måste jag dra mig ner mot Ellis, vi ska äta frukost och sedan åka in till stan och kanske träffa några. Och så typ gå på bio eller något. Skojjskojj!


Uppdaterar er senare, eller så fixar jag lite tidsinställda! PUSSAR!

 

Blev inte heller bra på bild.. suck! -.-

Av Zanni - 29 december 2011 00:37

Detta är jag om några år, fast utan alla problem förstås, hehe (neejdå skojar)! Filmen var skitrolig, mysig sitta hemmafilm liksom. Inget man typ ser med kompisarna eller något, eller jo det är klart Ellis men hon är det lilla undantaget.

Btw så är hennes rum underbart.. yeeahh!


Go' girl! 

Nu ska jag sova, skittrött.

Sweet dreams!  



Av Zanni - 28 december 2011 22:35

Hello snyggingar!

Värdens gladaste tjej hääär, för jag fick nyss veta att jaaaaag ska få en One Piece av pappa i julklapp! 

Gissa hur glad jag är??? Obeskrivligt! 


Men eftersom dom är så jädrans dyra så jag får den, en ny spegel + ett lakan jag fick idag!

Men visar er allt när jag har allt här, så blir det lättare.. Gaaash va glad jag är nu, måste nästan skriiiiiika av lycka!!


Pappa bara vill du inte ha massa hollister grejer istället? Jag bara: SHIIIIT HUR TROR DU JAG SKULLE KUNNA VILJA HA HOLLISTER GREJER NÄR JAG VET ATT JAG KAN FÅ EN ONE PIECE!! 

Haha.. okej jag vet damplycklig just nu! Måste lugna ner mej.


Btw så måste jag vänta 1 eller 2 veckor :( De har inte min storlek inne!

 

Av Zanni - 28 december 2011 21:22

Kör på en liten mysig filmkväll nu, och äta mina älskade djungelvrål.

Vet inte hur sent jag och Tess stanna uppe igår, så det behövs ju!

Sitter iallafall i min svarta mjukiströja och är sur på Ellis.. hon glömde mina rosa mjukisbyxor som hör till tröjan hos sin kompis Lollo. Mus-dum du är älskling!   


Men nu ska jag kolla på Sharpay's fabulous adventure ni vet hon från High school musical, Go' Girl! Haha typiskt mej och kolla på nån disney.

 

Av Zanni - 28 december 2011 19:54

Så grymt bra och snäll jag är.. älskar att jag stärkt denna persons självförtroende.


Som jag skrivit förut så är den nån/några som spammar min frågelåda, men jag valde att ara ta upp det en gång för att jag vill inte att ni ska behöva se mig klaga hela tiden osv.

Men till er som gör det BIG NO!

Sluta bara.. skriv era frågor i ett och samma "inlägg"!

Nog om det och fram till det jag skulle svara på!


Igentligen tycker jag att det är löjligt att ta upp sånt här, men gör den ändå för denna och eran skull.

(Med sluten av mina svar "driver" jag nästan lite.)  


Fråga 1: Underbart att du tycker den är så dålig! Nu har du chekat och behöver absolut inte kolla igen, tvång är inge roligt. Så gör det bara om du blir glad av att läsa, det är det den är till för.

Cooling du är som säger 7kt!! Om du tycker jag är så ful.. då kan du få tycka det. Värden blir inte bättre eller sämre. Lika bra för oss alla tycker jag.


Fråga 2: Detta förstår jag inte riktigt..? Först säger du gumman och att jag inte ska ta åt mig. Sedan kallar du mig gris, hah fattar inte riktigt? Men om du inte visste vad en gris är ska jag visa dig tydligt här, bild 1 är en gris, bild 2 är en bild på mej! Ser ni skillnaden? 

Annars är det nog dags att boka tid hos optikern!

 

Ser du?


 Fråga 3: Gris igen.. se bilden ovan, då fattar du nog!

Haha pappegoja håller jag fullt med om.. jag bara babblar på hela tiden.. haha en riktig pappegoja!

HAHAHAHAHAHA det sista ja dör av garv!

Emo och fjorre? Hörru ta reda på lite innan du öppnar munnen men om du inte heller vet skillnaden där, så visar jag dej tydligt här också, ser du?


Hoppas verkligen det!


 PUSSSSSSSSSS!  

Av Zanni - 28 december 2011 17:04

Haha var det här bara förra året? Det är helt sjukt?

Jag har gått från att bara: LIXOM BAAAHHH ASSO OMG DAAAHH!! och mascara över fejset och en liten wannabe.. och en liten noob blogg med 10-15 unika per dag, picnick headers osv.


Till en ren och fräsch blogg med riktigt proffsiga designer, sammanhängande inlägg, och över 80 unika per dag.

Och framför allt.. taggat ner och bytt stil?




Vill ni se fler bilder från min "Wannabe" tid??     

Av Zanni - 28 december 2011 15:04


Haha jag oh bästavään.. kul man kan ha asso!

Oden oh olle bara dissa oss.. så vi ska på bio imorrn istället.

Nu åker vi kanske bara in till stan och tar en fika eller något..om vi orkar HAHA!!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards