♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 28 december 2011 12:51

Godmorgon..?

Jag åkte från Tessu typ vid tio.. OMG! För att hinna träffa ellis beeebi! :)

Så nu sitter vi här hemma hos mooi och lyssar på turkmuuuuusik och skypaaaar!

Hehe ni får ursäkta att det alltid blir så "slarviga" inlägg när jag är men kompisar osv.. men men sååånt eee liivett.. *fortsättning!*


Nu ska vi hem till Ellis och äta glass, sen typ på bio med nåågraa.

Puuuss!

 

Blir absolut bättre uppdatering ikväll.. men lever livet just nu! DET ÄR JULLOV HÖRRNI!

Av Zanni - 27 december 2011 21:55

Här är tröjan jag köpte idag, vi köpte likadana och skitstora. Dom ska ju vara extrasotora om dom ska vara megamysiga.. hah!

Just nu sitter vi nydushade och osminkade och myser i våra tröjor (och käkar massa chips, höh... Och ska snart kolla på film.. puspuss!


 

Från Bik Bok's mellandagsrea.. kostade bara 150 spänn, yeeey! :)

 


Av Zanni - 27 december 2011 21:26

Godkväll älsklingar.. det blir att slagga hos Tessuuu ikväll ändå.. NAJSNAJS!! ;)

Vi var typ på stan oh fikade osv idag, vi köpte tvååå myyyyyströjor ocksåå..skitsköna!

Sen har vi typ bara chillat och bråkat här hos tess.. men nu börjar vi bli trötta (HAAH TÖNTAR).

Nejdå driver bara meed er!! Just nu sitter tess och snackar om sin jävla iPhone hon ska fåå, fuck u!

Biiilder från tess systemkamera kommer nu, yaay! :)

PUSSS!

             

Egoo egoooo egooo!!

 

Av Zanni - 27 december 2011 14:30

Alla våra minnen ohhje.. dete många! Fast jag knäppt känt dig i ett år. älskar dig bebis!

 

Av Zanni - 27 december 2011 11:50

Halloj skitungar.. riktigt besviken på er men tar det i ett inlägg senare.. om jag pallar med det, haha!


Vaknade för 2 timmar sen.. då ringde Tessuu min bebis och fråga om vi skulle träffas idag. 

Sååklart vi ska juu!! Så ska tagga till tåget nu, snart. Ska bli fett najs!

Vi hittar som alltid på nåt skojj, kanske drar till stan och shoppar lite. 


Full plånbok- farlig.. höh!


Men nu vet ni vad jag ska ha för mig idag, blir kanske nån smsuppdatering eller såå. Annars fixar jag lite tidsinställda, PUSS!

Today's  


Av Zanni - 26 december 2011 21:52

Skype just nuu.. höh..!!  

Av Zanni - 26 december 2011 18:58

- Ohjaaa!


Sitter just nu och chattar med en supersöt läsare.. ni är såå underbara! All kärlek till  er! :)


Men det var inte det vi skulle prata om.. jag har sprungit runt på stan i över två timmar nu med min älskade chailatte i handen, såklart!

Som jag skrev i förra inlägget skulle jag bara köpa en julklapp.. men det blev betydligt mer, till mig själv, höh..!


Ni verkar ju tycka om att se min shopping.. försöker lägga upp den så ofta jag kan hehe inte alltid jag orkar. Men har har ni!

Min älskade myströja från Gina Tricot.. ska få mjukisbyxorna av bästavän i julklapp fast rosa. Så gissa vem som nästan börja lipa när den bara fanns i svart? Joo stackars lilla jag! 

 

En till myströja från Bik Bok.

 

Grått spetslinne från Bik Bok.

 

Torrshampoo från Åhlens.

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards