♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 26 september 2011 19:13

Prova denna hårinpackningen, passar till alla hår typer utom fett hår!

    Underbart!

Hårinpackningen jag änvänder!

   

Av Zanni - 26 september 2011 17:59

Shoo Bebes  

Kom nyss hem från the school, eller ja vi var och  handla först.

Yees ;)

Som ni förståt så har min mormor kommit, och på onsdag ska vi och shoppa lite smink och tjejgrejer.

Iallafall så åkte jag till Tessu (haha nytt smeknamn) och Maddis vi typ chillade, dunka musik och åkte en sväng ner till Donken, så vi köpte milkshekes och låg på bryggan.

Fett chill!

 

Yees ;)

Nu så ska jag göra en bajsig matte diognos, och sen städa igen!! (hur lyckas jag? Jag städade juh i går!)

   Kolla!!

Haha ganska skumt att köpa 1,2,3,4,5,6,7,8,9  mini flaskor med LOKA citron, men de kostade bara 3 KRONOR på konsum, man kan juh inte låta bli!!!

 


Av Zanni - 25 september 2011 15:15


 Glömde visa mina hårsprayer...

Så ni får bilder...

   

Av Zanni - 25 september 2011 12:58

Moshi Moshi 

Sitter här och väntar på att min låtsas pappa ska komma hem, han har varit och hämtat min mormor som kommer från spanien, Marbella där hon bor.

Hon ska vara här i tre veckor, jätte kul faktiskt, saknar alltid henne som mycket! 

 

För en ungnefär timme sedan kom jag hem från min och mammas frukost, vi var unte i skogen med vår hund och år frukost.

Det var super mysigt, fick även några bra bilder med mig!

Annars så händer det inget mer idag, vi ska väl bara vara hemma ochh ta det lungt!!

The "Lazy Song" Day

 

Yees ;) Vad händer hos er?

Nu måste jag skruva upp musiken och städa!

   

Av Zanni - 24 september 2011 23:45

Några har frågat om jag inte kan ge ut lite skönhetstips här och självklart kan jag göra det!!

  

Vi kan börja med min Face Scrubcreme, den är så underbar.

Man blir så fräsh och hyn blir som förnyad, jag kör på apotekets operfymerade för det är det bästa för hyn, även om det är härligare med dofter så är det bäst med operfymerat när det gäller hudvårdprodukter iallafall.

     Den är från apoteket och kostar runt 99:-    Fukta hela ansiktet, och massera sedan in Scruben...

   Men undvik området runt ögonen!!

   Vänta i 2 minuter och skölj sedan bort med ljummet vatten.

Glöm inte bort att endast använda Face Scrub 2-3 gånger i veckan, använder du det för ofta kan din hy bli torr och utsliten!!

Hoppas ni blir nöjda?! Komentara gärna om vad ni tyckte, ä'r ju inte bäst på sånt här, som sakt en eller flera komentarer skulle hjälpa mig!

  

 

Av Zanni - 24 september 2011 21:10

Haha kolla in google!!

http://www.google.se/

 

Av Zanni - 24 september 2011 20:51

Moshi Moshi 

Kom nyss hem till mami, vi har gäster blandannat en sjuukt gullig typ 3-4 årig liten pojke och nu mååste jag spela UNO med honom, nyss har han lärt mig MASSOR om dinosaurier!!

 

Yeees ;)

Måste även berätta om en as rolig grej som hände på tåget, alltså påväg från festen till mamma.

Aa klockan var typ 19:30 och så hade jag precis bytt tåg, och så bahh kommer det an arabisk gubbe (typ 60) på tåget och sätter sig mitt imot mig och han har as bigga hörlurar som man typ hör ut igoom, och han spelar nån fuckning arabisk musik.

Och som om inte det var nog så sjunger han as HÖÖÖGT, hest och jääävligt falsk, och jag bara ringer Tessan och sitter och as gravar.

HAHA det var sjuukt!!

 

Ja men nu så måste jag som sakt spela UNO med värdens gulligaste unge!!

   Ogilla dessa dåliga webbcam bilder, men men!!

 

Av Zanni - 24 september 2011 11:50

Moshi Moshi 

Kom just ut ur dushen och ska bara sminka mig och äta sedan drar jag mig som sakt in mot stan för att hitta present till Jullan som ska ha födelsedagsfest ikväll.

  

Efter typ vid 8 halv 9 så ska pappa följa mig till tåget, kanske övertalar honom att följa mig ända till där mamma ska hämta mig!!!

Haha det är ju mörkt!

men vi hörs mer ikväll eller imorrn!

   La Nature♥

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards