♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 3 september 2011 10:08

Ja jag är som sakt med mitt popcorn, vi ska dra in till staden och fiiiika...

 

Av Zanni - 2 september 2011 21:14

För att jag inte bloggat, men igår så gjorde jag läxor,läxor, lääxor!!!!!

Och packade för att åka till pappa, och nu så är jag ialf hos pappa, vi har varit i ett stooort shopping center och köpt en ny vinterjacka till mii, jätte fiiin, ska visa imorrn.

En till anledning till varför jag inte kunnat blogga idag är för att min dator muppar sig, så pappa ska fixa det typ nu?


Jag kom iallafall nyss hem från ungdomsgården jag var där med några kompisar vi käka GOODIIIIS!!

Jäklar vad gött asso!!

Jupp det är gött som fan!!

Godis alltså, goodiiis är gött som fan!!

Oj vilket "gött" inlägg detta blev, jaja det är väl gött??

HAHAH!!

Sådär nu har ni lite update på vad som händer hos miig.

Nu har jag ingen aning om vad som ska hända, så jag ska bara berätta att ALLA BLOGGAR kommer vara STÄNGDA mellan klockan 01:00 - 02:00.

Jaja så det vet ni nu..

Vettefan varför men ja så är det iallafall ;(


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards