♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 24 september 2011 09:11

Nu så ska jag hoppa in i dushen, sen fixa i ordning mig, ni vet allt:

Välja kläder, Sminka sig, Håret och allt ni vet ;)

Yeeees ;)

   

               

Av Zanni - 23 september 2011 14:52

Som ni såg gjorde jag nyss en ny bild i picnik...

Haha har den lite på driv...

   Haha..

Av Zanni - 23 september 2011 12:52

Sitter här i min nya "klassiska" Bik Bok munktröjan.

Som ni hör på rubriken hade jag tre timmars skoldag..

Vi hadde bara Spanska, SO och sen skulle vi till skolsköterskan, jag kom sjuuuukt sent till spanskan, vet inte varför men jag kommer alltid sent till spanskan, ialf så var mitt pendeltåg jätte sent (30 min) men som tur var så träffade jag Dorothea

och Natalie på tåget så jag hade inte tråkigt!

 

Spanska läraren dampade på mig FAST jag hade varit duktig och ringt till Jullan och bett henne säga att jag skulle komma seent.

 

  Nu så hade jag tänkte ringa Elliz och fråga om vi ska göra nåt skojj?

  

Vi har inte träffats på jätte länge, inte på 4 dagar, det är as fett läänge!!!!

 

Nu så hade jag tänkt berätta om gårdagen med tessan:

Jo jag satt på tåget påväg hem till mamma för på onsdagar så jobbar min mamma senare än vanligt, och om jag då går hem med vår hund så får jag 40 kronor.

Iallafall så när jag satt på tåget så bara ringede jag till Tessan helt random lixom, och så blev det bestämt att hon skulle komma till miiihh!!

Jag var bara tvungen att ringa och kolla med mamma och det gick bra, vi hade ändå middags gäster så det hade varit ganska tråååkigt för mig om inte Tessan kommit!!

Först chillade vi bara lite hemma sen gick vi ut till fåren, Tessan var as rädd för fåren..

Haha hon trodde att de skulle bita av hennes tår, sen "råkade" vi ta sönder en blommkruka...

Haha ja sedan gjorde vi såklart massa annat O-B-E-S-K-R-I-V-L-I-G-T skojjjj!

Dagens "öga" haha istället för dagens outfit       

 


Av Zanni - 22 september 2011 20:43

Ohh jag har spanska till imon, mst göras nu..

Har väntat med den tills jag skulle hit för min mammi är från Costa Rica så hon pratar spanska!!

 

Ialf så har Tess varit här och vi har så klart chillat (och mkt mer HAHA, visst tess?).

Men nu har min Tess åkt ;((((

Ni ska få se fett vackra bilder imorrn, för just nu hinner jag inte ladda upp några, för jag måste göra spanska.

   Dagens (bild från igår)

Munktröja- Bik Bok

Linne- Bik Bok

Jeans- Cheap Monday

      

 

Av Zanni - 21 september 2011 19:04

Moshi Moshi 

Vill börja med att säga förlåt för att jag inte la upp bilder på shoppingen igår, men jag hade tydligen missat en läxa (en ganska låång uppsats) så jag var tvungen att göra den ;(

Jag visar först det vi köpte i förrgår, vi köpte oxå två saker idag hihi man kan juh inte låta bli!!

  

(vi köpte leopard strumor, men det känns liite onödigt att lägga upp bild på?)

   (dessa är svarta)   (dessa är jeansfärgade)    Jupp det var det vi köpte igår, nu så ska jag visa vad vi fick hem idag!!

 

     Det var det, personligen så ska jag äta middag nu.

Efter det ska jag se på svenska minjonärer och prata med mamma på den fantastiska uppfinningen mobiltelefon, hihi..!!

     

 

   

Av Zanni - 19 september 2011 20:28

Nu så kom jag hem för ett tag sedan, det blev ganska myycket shopping 

YEEY!!!

Ni får se grejerna imorrn för nu ska jag äta goooooood fisk och sedan ska vi spela kort och äta ost..

 

Jag är även stolt för jag har bara EN läxa kvar denna vecka sen så har jag gjort alla läxor för:

Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag!!

Duktigt va?

Hihihi

 

    En av tröjorna vi köpte idag, liknar även jäätte mkt den jag hade förrut idag!!

 

Av Zanni - 19 september 2011 07:28

  Det var en snabb bild på min face look, har även på mig ett par ljusa jeans om nån undrar.

Nu så ska jag äta toast och dricka varmchoklad, sedan så kan det ju vara bra att veta att jag kanske inte kommer hinna blogga ikväll, för jag och pappa ska ut på stan och titta lite i äfferer, jag hoppas på att få:

  • 2 par jeans
  • Stickad tröja 
  • Munktröja
  • T-shirts
  • Linnen
  • Strumpor

För det är BARA sånt jag behöver, för alltid när jag kollar in i min garderob så känns det tråkigt för den är så tom...

Hihi så hoppas att vi får hem åtminstonede tre av dessa saker!

Shit nu måste jag åka till the school 

   

Av Zanni - 18 september 2011 18:48


 
 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards