♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 17 september 2011 23:00


 

Av Zanni - 17 september 2011 11:27

Snart kommer Ellizen hit, jag, Elliz och pappa ska på cosmonova, ska bli jätte skojj.

Jag hann inte blogga igår för vi var hos mina kusiner, haha jag "lärde" mig att åka rullskridskor, det är fett svårt!!

Men ialf tillbaka till sak, Elliz ska då komma hit och så ska vi och pappa åka till cosmonova.

 

Och sen så ska väl jag och Elliz bara chillaaaaa...

 

Käka choklad!!

Och massa annat skojj...

Detta blev ett väääldigt onödigt inlägg, men men..

Nu vet ni att jag lever sötisssar 

   Arkivbild!

Hoppas du blir frisk snart sötisss Amalia!

 

   

  

Av Zanni - 15 september 2011 19:54

Vi stryker ett stäck över min dåliga uppdadering!!



De senaste två dagarna har det inte hänt så mycket, jag har varit hos pappa de två senatse dagarna, i tisdags hade jag sånglektion så du orkade jag inte åka till mamma.

Och i onsdags orkade jag inte heller...

Men idag orkade jag åka hit och vi har ätit tacos, vi äter inte det så ofta för mamma är vegiterian.

Men jag älskar taco, mums, känner mig även väl förtjänt det eftersom jag gått en super låååång promenad, gemon en mööörk skog...

Men det var värt det för man kommer fram till mitt favorit ställe!!!

       


   

   Det var underbart vackert, självklart värt 40 kornor, hihi får det av min mammis när jag tar med Pontus på lååååååååååång promenix 

Tog även en liten bild som jag blev nöjd mee..

   Tycks?


Imorrn så har jag en underbar studiedag, så jag ska till min gammla skola och häsla på, det ska bli jätteskojj 

   

Av Zanni - 12 september 2011 19:16

HejHej 

Vissa dagar hinner jag bara inte blogga så mycket, jag bloggar imorrn!!

   Jag ska bara äta och mysa med mammi ikväll sådet är ändå inte så jätte intressant, jag måste också träna inför El och Magnetism förhöret imorrn.

 

Av Zanni - 11 september 2011 19:40

Tänkte berätta om gårdagen med sötisen min, och dagen på höstmarkanden 


Ja vi börjar med gårdagen, vi åkte som sakt till en jätte mysig sjö, och åhh det var så vackert vi var helt själva, det var helt gyllene och sjön var spegelblank och så badede vi, och det var överraskande ljummet.

Tänkte på er och tog bilder 

När vi presis hadde kommit ;)

         Det var iallafall superduper härligt.


Nu så ska jag berätta om dagen idag..


Ja jag har varit på en årlig höstmarknad, det är långt dit men ändå väldigt mysigt, jag köpte inte så mycket bara ett par silverörhängen och massa godis.

 

Mina nya silverörhängen, fina va?


Nej nu så ska jag äta middag med min familj och titta på Never Say Never Justin Bieber...

Man ska tydligen börja gilla honom efter man sett den filmen, hmm vi får väl se?

 Har ni sett den?

 


Av Zanni - 11 september 2011 19:12

Kom nyss hem från höstmarknaden, fett lååångt dit, och ja det är ett jäkla regnade, fattar regnet trögt eller??
Sluta för fan!!

Åhh jag blir så trött, nämn någon på hela jorden som uppskattar regn hääär i sverige alltså.

Förstår att de vill ha regn i afrika men inte HÄR!!!

Det är ju ändå galet kallt i sverige så varför göra det ännu jobbigare med regn!!!?

Haha okej normalt?

Vilken vacker förklaring, noot!!

 Juuusted min kamra funkar igen, den är lagad!

Så nu blir bilderna inte bara bra utan BÄST!     Blev rätt nöjd med denna regnbild 

Bloggar mer strax, nu måste rummet mitt städas, ett hav av kläder!


 

Av Zanni - 10 september 2011 11:50

Nu så ska jag iväg och hämta min gulleplutt, vi ska till en sjö som heter colan och ha picknik.

Myyysigt 

Nu så ska jag bara åka och köpa en biggg flaska läsk och chips, vi hörs senare sötisar 

    

Av Zanni - 10 september 2011 10:00


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards