♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 9 september 2011 19:34

  Den är från junkyard och kostar bara 449 kr.

Okej inte så bara men den ser juh fett dyr ut, åhhh lääängtar så mkt tills jag får den.

Kommer vara super snygg i vinter, gillade trycket jätte mycket, jag har bara så tråkgia tröjor, och min pappa visade mihh den, vad tycker ni om den?

Nu så kom min låtsaspappa och låtsas stoooora syster hem, så jag måste gå och umgås med de.

Vi ska äta middag och kolla på Himlen är oskyldigt blå!

Fett mysigt 

Ha en super kväll och är MYCKET godis!

   

Av Zanni - 9 september 2011 18:52

Moshi Moshi 

Kom just hem från staden där jag och mammis varit och fikat och pratat spanska, mamma var även såå snäll och köpte en fin fin väska till mihh!!!

Eller rättare sakt en Vezzano Väska!!

Den är fett fiin, sen så skulle vi även göra en synundersökning, för i skolan så var jag hos skolsköterskan och då såg jag tydligen dåligt..

Så idag gjorde vi alltså en synundersökning, jag var as rädd, asso tänk er mej i glasögon, neeeeej det funkar inte.

Men jag äskar Lars Malm!!! För jag behövde inga glasögon, det måste typ bara varit den dagen för jag såg super bra.

YEEEES!!!

 

Är även stolt för jag har nyss varit ute och jaggat med Pontus (min hund)

båda var jätte trötta när vi kom hem.

Jag känner mig så ur-form, haha jag ska börja jogga fett mycket!!

Och eftersom jag är så oootroligt snäll älsklingar så får ni se en bild på min nya väska! 

  Accent- 399 kronor.

   Jag var jäääääätte rädd på synundersöknings plejset!!


Ohh jusdet jag har fått värsta snygga mobilen av Amalia, det har 3,5 megapixlar och blixt, så nu får ni grymma bilder!

 



Av Zanni - 8 september 2011 22:00

Moshi Moshi 

 Förlåt att detta inlägg dyker upp så sent men jag har gjort mina läxor, har även varit men Emmy och Amalia, vi vara typ bara hemma hos Amalia och chilla.

Nu så ska jag sova, känns som om jag håller på att bli förkyld, inte kul!

Imorrn så åker jag till mammi så jag har packat, och nu så är det bara datorn som fattas.

Ha det så bra 

Så looovar jag att vi hörs imorrn!


    

   Kolla noga så ser ni mihh!

 

Av Zanni - 7 september 2011 17:15

Fööööörlååååååt för att det har blivit så länge sen, men jag min bajs har bara tänkt på skolan.

Vi har redan as mycket läxor, det suger men ja nu så ska jag skärpa mig!!

Igår så var jag och amme (amalia) på odenplan, vi typ gick runt och tittade och provade HÖÖÖÖGA skor..

Men sen var jag tvungen att åka med pappa till min privata sånglektion, haha nu blir ni nyfikna på att höra mig sjunga va?

Haha kanske nån gång...

Vi sjöng bubbly, en jätte härlig låt att sjunga faktiskt, älskar den, jag fick även önska tre låtar önskade: Välkommen in med Veronica Maggio, 17 år med Veronica Maggio, Rolling in the deep med Adele.

Ska bli jätte kul, läängtar till nästa tisdag, ja det var det.

Kan väl oxå visa lite bilder från gårdagen med amalia 

   Flummig min sötis!         HAHA, sååå skööön outfit      ......


Jupp, fett grymma bilder visst??


Trivs super bra i min nya höst jacka, den sitter super fint.

Ska snart visa er lite nya saker jag fått.

 


Av Zanni - 7 september 2011 16:15

    Förlåt att det inte blivit nån uppdatering nu de senaste dagarna ;(

Men förklarar sedan när jag är hemma..

Det är skola skola skola, i mitt huvud just nu..

 

Av Zanni - 4 september 2011 21:36

Tänkte visa er lite bilder på mitt rum har hos pappa, det är dock inte färdigt men ändå väldigt mysigt.

           

Fiiint va?

Tack så jätte mycket för alla nya möbler pappa, och alla lampor och allt grejs.

 

Av Zanni - 4 september 2011 19:25

När jag kom hem från staden, så sa pappa att vi skulle åka med hans kompis och hans barn, Klara Devi och Maya, vi har varit jätte bra kompisar ända sen vi bara var några veckor gammla.

Vi åkte iallafall till en jätte mysig strand där vi badade och grillade hamburgare, det var suuuuper mysigt.

Jag glömde dock min mobil hemma så jag kunde inte ta några bilder, men ni kan juh föreställe er hur vackert det var att bada i solned gången, suuuper vackert.

 

Och idag så var vi på skansen med deras pappa, det var sådär måste jag erkänna, lixom skansen, det är ändå inte så otroligt coolt, men ja helt okej som jag sa.

Generös som jag är så ska jag visa er några bilder från min dag idag.

  En jätte söööt ekorre

  Vargarna, första gången de visar sig, har typ aldrig sett de förut på skansken. 


   Detta var as coolt två björnar typ bråkade i vattet!      

 

Av Zanni - 4 september 2011 18:41

Hejjj, nu så var det en heeeel dag sen jag bloggade, soryyyy!!!

;(

Men jag var som sakt med Elliz i stan och sen efter så...

Jo jag ska berätte senare i ett annat inlägg, men nu så ska ni få vackra bilder från dagen med mitt popcorn 


Jo vi åkte in till staden och mitt popcorn är såååå göllig, hon bjöd på super fika och inne på H&M så skulle hon köpa en tube halsduk men jag hade inte råd, utan skulle bara köpa ett hårband, men så precis innan det var vår tur så sa popcornet:

- Vilken färg? Vilken färg?? Fort som fan, VIIILKEN FÄRG!!!!???

Jag bahh

- Ehh vaa? Eller jaaa ROOSA!!!

Hon bara kuuta och hämtade en likadan som hennes fast rosa, och så betalade hon den, såååå otroligt gulligt, JAG ÄLSKAR DEJJ POPCORNET MITT.

Sen gick vi till värdens bästa äffär akademi bokhandeln, vi älskar att handla små grejor där.

Vi köpte varsitt blåa penntroll, och två sudd, jag köpte en pingvin och en delfin, Elliz köpte en pingvin och en rosa anka.

Tänkte även visa er lite bilder, eftersom jag är sååå otroligt gererös, haha nejdå, för att jag ääälskar er!!

 

   Vi kan juh börja med dagens outfit, ja tröjan + ett par vita hööga midje shorts.   Jätte vacker elliz i rulltrappan...   Jag dansade   Vi ville bli fottade i en fottoautomat men man var tvuungen att ha nåt jekla kort.   Elliz blev sur på ica!!! Vettefa varför??   Jätte vackert.. ZANNI!!!   En ännu fiinare, ARNE!!!   Våårt gooooda fiiika!!!

Chailatte- bulle- hallonmossue tårta!!

   Jag provade en JÄTTE vacker jacka..??   Vi blev kära i barbiesarna..   och prinsses klänningarna.      

   Vi i våra scarfar och hårband!

Söööötaste sötnosssarna <333

Tack för en fin dag Elliz

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards