♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 17 september 2012 12:50

tjooooooooo bajskorvar, har en tråkig lektion så tänkte uppdatera lite eftersom albino inte göre!
vad gör ni dåååå? själv sitter jag på SO och slutar strax, eller aaa lektion slutar strax jag slutar inte förns 6..
jaaaaaaaaajaaaa jag ska gå o bajsa satt vi hörs sen!  (hoppas alla fattar att jag inte ska gå o bajsa hah)
 

Av Zanni - 17 september 2012 12:30

Ni har väl märkt hur mycket jag snackat om förändringar nu? Nu har jag ju äntligen vågat färga håret, så funderar på nästa steg.. Satt och kika runt på lite olika sidor och hittade den här frisyren, kan ju faktiskt bli skitsnyggt om man hittar rätt "stil"? Tror ni inte de? Erkänn att de skulle vara rätt coolt ändå?  Sen har jag ju funderat på näspeircing ända sen jag var åtta? Och nu fick jag insperation igen ifrån Kamala, bara det att jag inte skulle våga haha? Men ska snacka med några, så får vi se senare i veckan..   Fett desperat

 

   



Av Zanni - 17 september 2012 06:51

Jaaahapp, då var det måndag igen då. Haft galet kul + hunnit vila upp mig ordengligt över helgen så känns faktiskt helt okej  Yeeees, så snart blir det mot skolan i svart hår för mig.. Wääh! Har haft sån ångest hela morgonen över vad jag ska ha på mig. Ingenting passar längre. Började gråta ett tag också.. Överkänslig tjej? OHJA! Eller kanske bara liten för ytlig, hihi  Det fick blå något enkelt iallafall. Önskar er en supermåndag - och som jag brukar säga, fokusera på skolan så är det lättare att ha kul efteråt. Det är ni värda älsklingar! PUUSSS

 

HISS/DISS ÅT MIG I SVART? 

                     

Av Zanni - 16 september 2012 21:04

Kan inte bestämma mig ifall jag är nöjd eller inte? Blev sån hiiiimla stor förändring alltså.. Känner mig lite som en barbie? Vad tycker ni? Känns ändå bra att ha de gjort, velat de så länge nu  Ska bli spännande hur de ser ut imorrn när jag fixat mig, och hur dom i skolan reagerar!? Ända som är jobbigt är att inga kläder kommer passa längre, blir alltid så när man färgat håret tycker jag. Å andra sidan är det bra - en extra anledning till att shoppa  Hehe.. Jaja säger godnatt med detta inlägg och bjuder på "före & efter" bilder. Ni får se med mitt anstikte imorrn.. Men än så länge, hiss/diss?

 

 

Av Zanni - 16 september 2012 19:02

Hmm?.. Vad hittar jag nu på för nånting? Det här blir spännande hurrni  

 

 

Av Zanni - 16 september 2012 18:43

Ouuff, tror min mage sprängs snart? Mysfikade på marsipangården i trosa idag.. Och jag som typ lever på marsipan & choklad? Kändes som himlen  Beställde in värsta tårtbiten, praliner och en kopp choklad. Kunde inte sluta äta. Vi har ju prao nästa vecka också, så kollade faktiskt om jag kunde vara där men de gick inte. Buhu :( Men aja.. Ville bara berätta för er att jag ätit på världens godaste fik idag. Lite så där provocerande va? HAHA, skämt. Fööörresten, hittade det jag skulle köpa på vägen hem, ska visa er i nästa inlägg..  Jag är skitspänd!!

 

 

 

 

 



Av Zanni - 16 september 2012 15:23

Vad tycker ni om den här koftan? Själv så älskar jag den! Tycker den är supersöt med spetsen o det.. Men har jätte prolem med vad den matchar till. Hittar aldrig något så idag blev första gången jag änvände den haha.. Har ni några förslag på vad den skulle passa till? Ni har så bra smak så skulle va kul att veta hihi  


 

Av Zanni - 16 september 2012 15:03

Har hunnit med massa saker den här morgonen.. Till expempel målat mitt fula röda skrivbord vitt och kommit på värsta tvpograms ideen, haha ska berätta för er senare  Såå nu har jag fixat till mig lite och ska åka bort till trosa, ta en promenad och fika tillsamans med mamma. Skönt väder ute idag ju? Lagom kallt + att de luktar riktig höst, eller är det bara jag? Hehe, måste småshoppa lite på vägen också. Gissa vad? Snacka om förändring iaf. Ha det bra resten av dagen nu sötisar.. Vila upp inför ny skolvecka, PUSSS!


 




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards