♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 23 september 2012 00:19

Just nu är jag lycklig, på riktigt alltså, vet ni varför? Jag har shoppat idag, hihih hittade tillslut världens finaste jeans + lite annat småshit, kan visa imorrn!  Dagen har varit bra annars också, sprungit runt i massa affärer och provat alla deras plagg känns de som, tagit en fikapaus på ett supermysigt café, massa girltalk, inklusive galna skrattattacker.. Haha!


Vi kom hem för några timmar sedan och satte igång med middagen direkt. Pappa är borta inatt så vi fick fixa nåt själva, blev Tacos hehe, standard för oss  Var gott iallafall. Och nudå, vad gör ni babes? Sjäv så har vi precis laddat upp med godis och tänkte fixa massa grejer + ännu mer girltalk, aldrig fel. Min Kamel är världens bästa! 

 


Av Zanni - 22 september 2012 17:45

Nu när det börjar mörkna tidigt på kvällarna, regnar som tusan och är kallt finns det ju inget perfektare en en riktig myskväll med ens bästavänner? Det är ett grymt tips till en bättre höst/vinter! Dra ihop alla tjejkompisar, köp massa mat & snacks, laga maten tillsamans, fixa egna ansiktskmasker & inpackningar på varann, se nån bra tjejfilm och somna till en massa tjejsnack  Hihi, kan inte bara vara jag som älskar sånt! Och juste! Världens helt klart bästa tjejfilm är "En shopaholics beskännelser". Är man tjej så är det nästan lag på att se den tycker jag, HAHA 


   

     

Av Zanni - 22 september 2012 13:33

Idag ville jag inte riktigt fastna på bild så bjuder på en bild på min outfit istället, hadde tänk ha min nya fjällis på men de känns lite för tidigt? Så tar nog mig skinnjacka istället och usa-conerversen på det  Föööööör nu ska jag åka och möta min fina Kammiiizzz som ni redan visste kanske? Haha hon bloggade ju åt mig imorse, iallafall så ska vi shoppa gärnet idag! Tror vi ska träffa Viking & Lucas sen, men vet inte om de blir så. Jaja måste åka nu, skulle egentligen vart i stan nu, men som vanligt kommer jag försent pågrund av ER..  

 

 

 

 

Av Zanni - 22 september 2012 11:05

Har haft svart hår nästan i en vecka nu och börjar faktiskt trivas i det nu. Tycker jag passar rätt bra i det ändå? Det roligaste är iallafall att de blev sån förändring, som jag tjatat så länge om att jag vill ha ni vet? Haha, + att det blir som värsta egoboosten med alla söta komentarer man får av andra.. Hihi, uppmärksamhet, de gillar jag  Vem gör inte de btw? Dom flesta vill väl synas och de, därför tar jag inte åt mig när folk säger typ "omg hon vill bara ha uppmärksamhet" HAHA, för det är ju till o med så?

Aja det skulle jag inte babbla om nu, utan tänkte ställa en fråga till er - vad passar jag bäst i? Skulle verkligen bli glad om ni svara, PUSS 


Jag som gullig brunette.. Mihi

 


Och nu, feeeettt tuff med svart hår..? Eller?

    

Av Zanni - 22 september 2012 10:00

Den här sötnosen fick bli vinnare av dagens blogg - grattis till dig, hoppas du blir glad!  Klicka på bilden för att komma till bloggen + att det strax kommer finnas en länk i min meny!  Och till er andra som inte vann, kika in här på min blogg då och då, har sånna här tävligar rätt ofta..

 

 


 

 



Av Zanni - 22 september 2012 09:38

TJOOOOTJEEENIXEN BEUNDRARE, ALLT BRA? (Kamala in da houzee)

Tänkte bara blogga lite eftersom bajskorven inte gör det själv.

Vaknade iallafall nyss, är helt cepe trött, hade tjejkväll igår med Filippa och Elise, så är helt slut.

Men ska iallafall träffa zanni idag, så ska gå upp med tjejorna och äta lite frukost och göra oss iordning.

Hur som helst, det blir väl som vanligt inte så mycket update idag från zanni, eftersom hon får bloggförbud

när hon är med mig, HAHA. Annars, ha en fin morgon så hörs vi!

 

HAHA, här får ni iallafall se hur jag ser ut när jag är sådär lagom normal. Annars har jag ju massa

cepe miner osv..

PUUUUUUUSS


Av Zanni - 22 september 2012 01:29

Amen det här var ju kul, verkligen, riktigt rolig fredagkväll. Suttit och glott på min dator sen jag kom hem, inte ens bloggat har jag gjort. Minus 3 guldstjärnor ifrån mig nu då.. Haha livet blev iallafall roligare nät jag hitta min webkamera, rätt galet hur mycket man kan roa sig tillsamans med en kamera. Spelat in lite snygga videos också, om ni är snälla kanske ni får se, who knows?  HAHA fast nä..

 

 Nu ska jag krypa under täcket och få min skönhetssömn jag alltid gaggar om, sov så sött gullisar, looooveeeu!

 

Av Zanni - 21 september 2012 21:20

FÅTT MIN FJÄLLIS AV PAPPA IDAG, ÄNTLIGEN! SÅÅÅHÄR GLAD ÄR JAG ALLTSÅ, HOHO  Blev inget grönan idag så gick och shoppa istället, funkar de också! Har ont som sjuttsingen i fötterna bara, inte så konstigt med tanke på att jag letat runt genom hela stan efter den "perfekta vinterjackan" med stoooor pälsluva och allt? Men när den inte ville hittas kom jag på att de var rätt fjolligt, så bestämde mig för den här. Sen har jag ju den från hollister också.. Nu längtar jag fan till vintern!  


Här kommer iallafall bilder på jackan, förlåt för så risiga bilder, tar nya imorrn! Den är mycket snyggare i bra ljus (och när jag tagit på den ordengligt, HAHA), men yes, vad tycker ni? Hihi, shitilove.

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards