♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 18 september 2012 18:42

Var sötsugen direkt när jag kom, som alltid haha.. Så var tvungen att fixa något godis! Kan ni gissa va det blev? Snabbkola såklart, standard ju  Nu då? Ska sätta mig med massa plugg och försöka uppdatera med nåt kul, vad gör ni?


Kolla i kategorin "tips" ifall ni vill ha recept på min kola btw! Den är bäst, så är snäll och delar den med er, PUSS

 


Av Zanni - 18 september 2012 17:06

Kärlek - Efter en tid av osäkerhet och kanske dold svartsjuka landar du i en finfin tid för romantik.

Vänner - Du kan vara en aning självisk & dominat vilket i värsta fall inte ses med blinda ögon av dina vänner. 

Karriär -  Du bör inte anstränga dig för mycket just nu. Ladda istället upp inför hösten!

Chanser & Risker - Ta nån veckas paus från allt du annars måste hinna med. Chilla och hämta ny kraft inför hösten, shopping är ett bra sätt att ha roligt för dig!


Läskigt hur horoskop kan va så sanna? Haha stämmer ju in på nästan allt. Men lät inte sådär jätte bra den här gången faktiskt, får ta och rycka upp mig lite! Tagga en härlig höst istället, och de där med shopping.. De lät iallafall grymt 


 

Av Zanni - 18 september 2012 13:15

En vanlig vecka för mig brukar se ut som så att jag går upp 5, fixar mig, går i skolan 7 timmar, åker iväg och hittar på något, typ som shoppa, fika, bio eller så tillsamans med kompisar, kommer hem sent, äter, bloggar, duschar och sover.. Oftast somnar jag inte förns 12-halv 1 heller. På helger så har jag dubbelt så mycket jag vill göra, sover över hos folk, kommer hem ännu senare och vaknar sent.. + att jag hela tiden försöker hinna blogga. Såhär körde jag på heeeela förra året, och sen skolan började nu. Visst låter det rätt kul?  


Men jag har märkt att de faktiskt inte funkar längre.. Jag är helt utpumpad och orkar ibland ingenting. Så har bestämt att ta det lungt nu ett tag.. Ska inte planera så mycket, försöka komma hem tidigt så jag hinner plugga. Det är precis vad jag behöver, mer hemmamys  Och skola haha. Dock får vi se hur jag klarar det, att inte köra runt jämt.. Men ska iallafall försöka ett tag. Känns bra!


 






Av Zanni - 18 september 2012 11:43

   

Av Zanni - 18 september 2012 07:09

Idag är jag helt svart, nästan.. Ser ut så iallafall, svart linne, svart jacka, svart halsduk & svart hår + trasiga jeans, feeling emo :( Haha nejdå, orkar inte börja nåt bråk.. Jag vet att man inte är emo för att man har svarta kläder. Skoja bara till det lite. Såååå yes, idag ska jag fika med en gammal kompis och sen träffa Kamala i centrum. Vi hittar nog på något kul som vanligt, ska kolla om killarna vi träffade sist kan komma.. HAHA, dom tror jag är 00a. Så omogen är jag inte? Eller jo förresten  Älskling fyller år idag btw, grattiiiiis ♥


 


 

 

Av Zanni - 17 september 2012 21:19

De är rätt bra med sånna här listor ändå? Ni lär känna mig bätte, och jag bli underhållen, perfekt 

 

Är du:

1. Är du singel? Nääääj, har världens finaste pojkvän, sådeså
2. Är du lycklig? Just nu, jaaa, de rullar på
3. Är du uttråkad? Om jag är
4. Är du ledsen? Varierar
5. Är du italienare? Haha, noo
6. Är du gravid? Ohyes! HAHA, va tror du? NEJ.
7. Är du full? Fullare än nånsin

8. Är du en cooling? Coolast av dem alla
9. Är du från Irland? Är du från grekland?
10. Är dina föräldrar gifta?
 Dom var


Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Absolut!
2. Har du nånsin blivit sårad? Många gånger
3. Har du nånsin tänkt på samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Gör jag fortfarande ;)
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? 
Tror faktiskt inte de.. Eller jo kanske nån som jag bara smågillat. Men har bara varit riktigt kär en gång - nu.

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yes, min hund för att nämna en
6. Har du haft en hemlig beundrare? 
Hela mänskligheten är väl mina beundrare? ;)
7. Är du kär? Jaaaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? NEJ.


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund, fast min är en tjockisbulle
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner, ifall det verkligen är BÄSTAvänner.
5. TV eller Internet? Ni & min blogg finns på internet, så - internet

6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola for life
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Haha jag är 12, inte 30
8. Pengar eller lycka? Pengar = shopping. Lycka = bra liv. Men livet blir inte bra utan shopping, så kan inte välja, HAHA ;)
9. Dag eller natt? Nattugglan her self här..
10. MSN eller mobil? OMG, msn, de va ju riiiktigt längesen? Men mobil såklart, eller ah.. De måste va iPhone

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Alla rymde väl när man va sådär 7-8 år och tyckte mamma va orättvis? Men då lät hon mig ju gå, eftersom jag kom tillbaka efter 15 minuter, haha
2. Brutit ett ben? Aaaaop
3. Gjort nåt du ångrar? Alldels för mycket tyvärr
4. Hoppat Bungee Jump?  Jag är för kort, men om några år så 
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja? Mamma & pappa? de gör förfan alla
6. Ätit en hel tårta? ALLA DAGAR
7. Gjort bort dig offentligt? Samma som ovan
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? neeeeeeeepp
9. Gråtit när ett husdjur dog? Kan man gråta över ett marsvin? 
10. Velat försvinna? Inte fullt ut, men velat sticka från allt.. Flyga typ!


 


Av Zanni - 17 september 2012 20:08

Tänkte att jag skulle försöka skriva ett inlägg utan att börja med "förlåt för den dåliga uppdateringen" Haha! Så börjar med att säga att kvällen bara ängnats åt plugg, läst på om massa lag & rätt grejer.. Skolan kan faktiskt bli intressant ibland, om man har tur  Nu har jag iallafall tagit en paus med pluggandet, käkat lite och snackat med mamsen massor.. Alltings känns rätt bra just nu. Life goes on liksom!


Hur har ni det där hemma då? Hoppas ni har de lika mysigt som jag, för vet ni? Nu ska jag ta fram mina praliner och kolla på min favorit serie, ni lär ju ha märkt vilken det är nu? Pretty little liars såklart, visst är jag värd det? Duktiga flickan rollen passar inte mig så bra i längden.. -.-  


 

Av Zanni - 17 september 2012 16:15

Såg nu att alla mina inställda inlägg inte publicerats.. Åh va sur jag blir -.- Anna bloggade ju iallafall lite spontant, haha så de va kul! Hon va lika seriös som vanligt :) Jaja nu är jag klar i skolan, känner mig trött så tog tåget direkt hem, köpte med mig en frapino som jag ska mumsa upp! Vad gör ni? 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards