♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 21 september 2012 18:34

Wehåå, glad brud här! Gissa vad jag fått med mig från.. Naturkompaniet? Haha, ska visa bilder senare! ;)

       

Av Zanni - 21 september 2012 15:00

Hmm?.. Funderar starkt på att köpa något av dessa smycken? Typ alla har ju nåt av dem.. Hehe, men funderar bara på vilket som är snyggast? Tycker nog Thomas Sabo, deras berlocker är iallafall snyggast 


 Har dock ingen aning om vad de kostar, är väl rätt dyrt ändå.. För man vill ju ha dom i äkta silver hehe, tur att jag fyller år snart. Kanske nåt att önska sig? Hihii..


   

Av Zanni - 21 september 2012 13:52

Tack min gode herre för att det är fredag! Blir att röja runt på T.G.I fridays ikväll! HAHA, skämt-å-sido, vet att ni älskar min extrema humor  Meeeeen seriöst nu.. Kom precis ifrån skolan, haha var nästan tvungen att rymma iväg, lärarna ville hålla kvar på på resurstiden. Hallå liksom? Det är fredag, jag har väl viktigare saker för mig.


Nu tillexempel,  ska jag faktiskt iväg till grönalund med Maggie! Det stängs ju på söndag men då är det så proppat med folk så jag drar dit idag istället. Åh va sorligt det känns, har hur många härliga sommarminnen som helst med mig där i från. Ingenting går upp mot en sommardag på grönan, ellerhur? Ååh..  Hoppas ni haft en bra fredag hitills? Fortsätt isåfall så, POUSS 


 





Av Zanni - 21 september 2012 07:38

Vad har ni för planer i helgen babes? Jag har lite kul grejer att hinna med, shopping, träning, fäääääst osv. Shoppa måste jag iallafall hinna med, eftersom inga kläder passar till min nya hårfärg, hahha  Blogga ska jag också göra massor, proomiise! Välja ut dagens blogg bland annat, det är jätte svårt.. Ni har alla så fina bloggar,  men lovar att jag valt någon till ikväll. För nu blir det skola, PUSS


 

Av Zanni - 21 september 2012 07:05

Ligger i sängen och äter min frukost mamma precis kom in med, toast, sallad och varmchoklad, lyxfrukost ju  Hihi fredag idag, så skönt. Blir en kort dag i skolan också, får se vad jag hittar på efteråt?.. Ska i varje fall fixa mig nu, GODMORGON BABES!


 




Av Zanni - 20 september 2012 20:16

Bloggar lite snabbt nu bara för att ni är bäst i världen  Har egentligen inte tid, ska till pappa imorgon så måste packa lite grejer. Ska bli skönt att komma till stan, slipper passa massa tåg osånt.. Iaf! Jag kom nyss hem från Natalie, hon ska åka till tyskland imorgon och jobba, hahah. Hon ska stanna där en månad, fatta tråkigt jag kommer ha när jag kommer tillbaka hit? :( Vill ni veta hur det gick på orgenteringen förresten? Hahah jag kommer säkert inte få godkänt bara för vi fuska. Men på riktigt, nämn nån som orkar gå genom hela hagaparken? Nån hurtig jävel. Inte jag med andra ord, haha.. Sätter punkt nu innan jag fortsätter med mina världelösa skämt medans ni typ tänker "eh, dafuq?" PUSS


 


 

Av Zanni - 20 september 2012 14:15

Längesen jag hadde en dagens blogg tävling nu? De är så himla kul att kika runt på era bloggar så kör på det nu  GOOOO (och för er som undrar, när man vinner blir man länkad i ett egen inlägg med bild på dig själv + att jag lägger in dig i min meny under en veckas tid, låter de bra? mina läsare ligger kring 100-150+ unika om dagen)

 

Av Zanni - 20 september 2012 08:15

Nobody dies a virgin... Life fucks us all (leker cool, jag vet)

     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards