♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 20 september 2012 06:23

Fuuuuuuuuuuuck livet, har orientering idag! Jag är skiträdd för det, eller iallafall den skogen vi är i. Eftersom jag alltid och min grupp alltid går vilse, seriöst. Om man går med mig - går man vilse. Måste typ lida av nån sjukdom eller så :( Haha, dessutom har jag världens fuldag och öööjnfkmd,nj m. Jaja nu ska jag åka in mot skolan, har bråttom nu också. Shit, den är dagen kommer verkligen bli ett helvete. Så puss på er & va glada, KÄRLEK 


Bild från sist, fråga inte varför jag gör tummen upp!? Hadde rätt kul innan vi gick vilse, och Hampus ramla ner för ett berg..

 

Av Zanni - 19 september 2012 20:00

Hellow darlings, hoppas ni haft en bra dag? Det har jag haft, sådär vanligt bra ni vet? Trots allt regn och att allt suger så älskar jag mitt liv just nu, vet inte hur jag ska förklara men ni fattar kanske.. Poetisk jag är huh?  Jag, er favoritbloggare är hemma nu iallafall, åkte direkt hem till vårt "centrum" när jag slutat. Gick och snackade med några på min praoplats, ska berätta mer om de senare! Ska bli skiiitkul! Hihi, mötte Kamala lite snabbt sen och fick mina kläder. Efter det skulle jag hem men nejnej, ingen kunde hämta mig, och för er som inte vet så bor jag på landet. Är en bit att gå och det orkar inte jag. HAHA, så träffade några killkompisar istället innan jag gick och soooooola. Åh, det är så jäkla mysigt  Men farligt, jag vet. Fast skadar inte med 10 minuter ibland, så sluta klaga på mig.. Jag vet redan alla konsekvenser, slutsnackat! Ska plugga som vanligt nu, PUSS


                    

Av Zanni - 19 september 2012 18:53

Ligger och solar i centrum helt själv i väntan på att mamma ska komma :( Men de är rätt mysigt ändå, hihi. Grym musik på också, alla andra måste undra vad som händer här inne egentligen? Fest i solariumtuben? OYEAH

 

Av Zanni - 19 september 2012 16:15

Här kommer mitt kola recept jag lovade er igår, haha. Borde jag skaffa en matblogg istället? Med massa recept och bilder på vad jag äter. HAHA, den skulle nog vara bättre uppdaterad, eftersom jag äter så fort jag har möjlighet. Vanligaste frågan man hör från mig i klassrummet "HAR NÅN NÅGOT ATT ÄTA?"   

 

Det du behöver är, 100 gram smör, 2 deciliter socker, 4 matskedar mjöl, 3 matskedar kakao och 1 deciliter sirap.

 

Smält smöret i en kastrull, ha i socker, mjöl & kakao. Blanda runt i någon minut inna du häller i sirapen. Låt hela skiten koka i ca 3 minuter, häll ut det på en lämplig plats.. VOLIA! Klart, eller du måste låta det stelna nån minut men ah. Du har gjort världens enklaste, godaste + billigt godis  Nice huh?

 

 

Av Zanni - 19 september 2012 13:30

Vad är era bästa tips på egoboost? Vad brukar ni göra när ni behöver muntras upp? Skulle vara grymt kul att veta, så alla som svarar får varsin fet länk!  Vad gör mig glad då?:


*Att sätta på riktigt hög musik, släppa ut håret och bara hoppa runt, skrik-sjunga med i låten, då känner man att man verkligen lever typ, HAHA. Rätt nice 


*Kolla igenom era komentarer och mail, det är något at det underbaraste som finns. Speciellt när ni skickar bilder.. Visade ju en förut där världens gulligaste tjej kallar mig "The next kenza", och varje gång jag har en sån där fuldag tänker jag på det. Känns rätt coolt att hon tycker jag liknar Kenza, *stolt* Btw, bilder och annat skickas alltid till zanniblogg@live.se, puss!

 

*Mina vänner och familj såklart. Och när andra är stolta över att känna mig, that feeling 


    

Av Zanni - 19 september 2012 12:00

Kollade igenom lite bilder från 6 månader senoch fram till nu.. Gud vad man kan förändras på bara några månader, eller vad tycker ni? Ser väl ändå klart bättre ut nu? Vilken är snyggast, själv tycker jag nu, alltså september  *ego*

 

Mars..

        

April..                 

Maj..

     

Juni..

            

Juli..

     

Agusti..

 

Och nu då, september..  Jaaaa hurri, vad tycks?

 



Av Zanni - 19 september 2012 07:15

Känns fortfarande så ovant med svart hår.. Mitt smink med kolsvart hår ser fett bitchigt ut, eller alltså för svart. Haha, ni fattar! Börjar nästan ångra mig, fast dom flesta sagt att de passar. Kanske bara måste vänja mig och köpa lite nya kläder, hih får se hur jag gör? Anyway! Onsdag idag så skola som vanligt. Ska träffa Kamala idag istället eftersom de sket sig igår, kommer säkert regna lika mycket idag menmen, då blir de väl solarium eller nåt annat mysigt. Älska sverige, oppaa  HAHA PUSS


 

Av Zanni - 19 september 2012 05:19

Ligger i sängen och vaknar upp till bolibompa med mitt älskade chokladte i ena handen, loooove!! Ska fixa mig lite snabbt sen så kan jag ligga kvar här ett tag, hoppas bara jag orkar upp överhuvud taget.. Ni anar inte hur varmt o gosigt det är. Hehe, skönt att det är onsdag dårå, halva veckan - CHEK 


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards