♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 25 september 2012 16:36

Tack för dessa ord älsklingar.. Betyder jätte mycket för mig, och det blir mycket lättare att stå ut med alla andra hatkomentarer när man vet att ni andra också finns. Glöm inte att ni är världsbäst, PUSS  


"Hej, jag har läst din blogg jättelänge nu och jag har sett hur mycket skit du får ta (okej det är inte sådär jättemycket men iallafall) och jag tycker verkligen inte att du ska ta åt dig smile du är en jättefin person och verkar vara jättehärlig att umgås med! det är lite roligt att dom personerna som vet minst om dig har mest att säga wink haha. aja.. ville bara att du skulle veta det! "

 

"Hej Finaste! 
Älskar din blogg och dig och allt! Skulle jätte gärna vilja träffa dig nån gång, du är så söt och verkar ha en bra personlighet. Du är spontan jag älskar när andra är spontana och du är sjukt vacker! Jag mår verkligen bättre av dig du är underbar det värmer att läsa det du skriver! du är verkligen en toppen person så om någon säger något dumt om dig så ta inte åt dg du är underbar! :D" 

 

 

Av Zanni - 25 september 2012 14:45

Det här är äkta "vara-hemma-och-sjuk-hela-dagen-mat" för mig haha - Pizza, delicatobollar & cider, haha mat får mig på bättre humör  Måste börja med alla läxor snart, ska bara kolla på 1 avsnitt till av prettylittle liars.. Hehe, vad gör ni finisar?


 

Av Zanni - 25 september 2012 13:36

Var så många som undrade hur mycket min nya vinterjacka kostar, så tänkte svara på det nu. Kul att ni tyckte den va snygg sötisar  Fick betala 2500 :- för den på naturkompaniet. Rätt dyrt, men lätt värt de, tänk i vinter när det är som kallast liksom.. Då kommer den ju va supervarm och mysig. Hihi, den passar till allt också.. Helt kär   

 

     

Av Zanni - 25 september 2012 12:54

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu  


Världens finaste bästavän, saknar henne enormt, Vi har inte träffats på mer än 1 vecka? Sjukt ju 

    

Av Zanni - 25 september 2012 10:24

Sjukning häääär :( Så himla typiskt mig, att bli sjuk när jag verkligen måste till skolan, redovsing idag bla. Weho, var galet skönt att få sova ut iallafall.. Mina ögon är sina rätta jag igen! Duschade precis lite snabbt, ska lägga på en pormask nu + skedar under ögonen och kolla min favoritserie. För ni vet väl att när man lägger iskalla skedar under ögonen motverkar det påsar och man ser gladare ut. Jag gör så varje morgon, tips till er också  


Resten av dagen kommer väl troligtvis fortsätta spenderas så, framför prettylittle liars, matpaus, plugg, prettylittlle liars, matpaus. Partyliv? OHJA

     

Av Zanni - 24 september 2012 21:48

 

Nu ska jag krypa ner i min mjuka säng och få min skönhetssömn jag alltid babblar om, ska bli skönt att få sova ut.. Höll på att somna minst 10 gånger idag + att jag inte tänker gå till skolan med uppsvullna ögon imorrn igen! Hehe, ville bara säga det, godnatt babys!

Av Zanni - 24 september 2012 19:13

Wiiihoo, på riktigt bra humör nu! Träffat en så sö bloggläsare, hon köpte massa kläder av mig och så gick vi runt och snackade ett tag, mys. Men helvete vad kallt det är ute! Vinter vafan, imorrn åker fjällis på  Hihi, resten av dagen var rätt bra också, känns som om att timmarna i skolan flyter på? Tycker aldrig det känns segt längre, hahah jag som brukar somna på lektionerna liksom.. Skumt! Iallafall, nu ska jag äta lite fruktsallad, hoppa in i duschen och fräscha till mig rejält. PUSS


Haha va gullig, första idolbilden, wiho


 

Av Zanni - 24 september 2012 14:09

Åh sitter ni också i skolan nu eller? Jag har no, sjukt tråkigt :( Hadde nyss prov också, tror de gick ganska bra faktiskt*stolt* Slutar vid 3 idag och ska direkt åka till peeersan och träffa Mathilda, en jätte söt bloggläsare hihi, hon ska köpa några tröjor så det blir nice  Ska bli riktigt kul i varje fall! Ska ni också göra något kul idag babes? Det är ni värda, så hoppas det. Åh vad snäll & kärleksfull jag är förresten? Tänkt på det? Heheh, sån är jag.



            

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards