♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 29 september 2012 20:51

Kan inte bara vara jag som tycker det är galet läskigt nu på hösten då man är på väg hem sent i mörkret ensam? Tror inte det bara är jag iaf! Och då passar de perfekt med ett överfallsalarm i fickan, för tänk om nåt faktiskt skulle hända? :( Gör ju att man känner sig lite tryggare också. Det är bara att dra i en tråd för att larmet ska börja tjuta och folk kommer lockas till platsen. Visst är det riktigt smart? Jag ska absolut beställa hem ett - ni hittar dom i flera färger & storlekar på www.feelsafe.nu för bara 149 :- 


 

Av Zanni - 29 september 2012 18:29

Tjaaaaaaaaa gosisar  Vilket jäkla höstväder det är ute alltså, först sol, sen regn, sen sol och regn igen.. Jag tillbringade nån solig timme nere på stan tillsamans med söta Matilda efter jag vart hos frisören. Jag tunnade bara ut topparna lite, inte fixa tuppkam som nån trodde! HAHAH, tänk er mig i tuppkam, fan va sexigt .. Nejmen, tillbaka till sak! Vi fick båda med oss lite shoppingkassar och en lunch på tacobar innan jag drog hem. Och juste! Jag måste berätta, när jag stog inne i ett provrum så bah går bhn sönder där fram, så fick gå runt med en bh i två delar 2 timmar. Hahahah, seriöst jag orkar inte med mig själv.. Har de hänt nån av er? 

 

 

 

Av Zanni - 29 september 2012 11:31

Ska åka till hårsalongen nu igen.. Nån aning om vad jag hittar på nu? Hihi, vi hörs! 


 

Av Zanni - 29 september 2012 00:20

Tycker alla kikar in på Isabelle Strömbergs snygga blogg och läser hennes inlägg om skönhetsoperationer & ingrepp. Sjukt bra skrivit verkligen. Hon är en riktigt förebild hon  Har tänkt massor över vad jag tycker om det nu också  under kvällen, ska jag dela med mig av mina tankar senare? Säg till isåfall!


 Men nu är det bara att klicka på bilden så kommer ni direkt till inlägget! 

 


Av Zanni - 28 september 2012 21:57

Förlåt för den hemska designen just nu.. Fick fixa något riktigt snabbt bara. Haha men lovar att jag ska fixa nåt nytt, snyggt & proffesionellt snart! Måste bara hitta nån som är duktig på sånt, några tips kanske? De är lungt om de kostar pengar också, alla mina headers har gjort de hittills så ah. Nu tänker jag fan satsa! 


 



Av Zanni - 28 september 2012 18:27

Ska lägga mig i ett varmt bad nu, tända massa ljus, fixa skumbomb, fräscha till mig massor - sen fortsätta med ansiktiskmask och nagelfix. Härligthärligt  Har lite skönhetstips jag ska skriva åt er också, låter de bra? Puuuussssss

 



Av Zanni - 28 september 2012 18:09

Jag var ju hos frisören igår - hadde fått värsta ideen om att jag skulle klippa V-format och fixa min lugg. Men nej nej, nu har jag fått nån page liknande frisyr. Det är bara kort, äckligt fult och cp. Arg som satan är jag också! Varför blir det alltid såhär när jag ska klippa mig? :( Jag är nog största otursfågeln haha. Blir att gå med toffs några måndader nu, ska iallafall bli lite skönt att slippa platta håret jämt!


Men vad tycker ni då älsklingar? Hiss/diss? Ni kanske inte märker lika stor skillnad som jag haha.. 

   

Av Zanni - 28 september 2012 16:12

Jaahopp, då var första dagen i ett "vuxenliv" avklarat  Kan börja med att säga två saker - jag längtar inte efter att bli vuxen eller växa upp, åldern jag är i nu är perfekt! Och jag tänker inte bli bagare för resten av mitt liv heller, haha de va grymt kul idag.. Men man får aldrig en paus, jobbar från 6 på morgonen till sent på efter middagen, kläderna är fula också.. HAHA, men man får äta så mycket man orkar, de va nog bullarna som fick mig att stå kvar på benen  Nuuuuu ska jag slänga mig på sängen med en kopp te och blogga lite.. Fick veta en rätt stor grej igår jag vill berätta om! Åhhh, va skönt med fredag förresten.. Livet är en daaaaaaans


 

 

 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards