♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 28 september 2012 05:37

Haha omg vad vuxen jag kände mig nu.. Känns inge bra. Iallafall så ska jag hoppa in i bilen och åka bort till bageriet som jag ska praoa på idag. Slutar vid 2 sen, får se vad jag hittar på då. Tror jag kommer åka hem för att sova, lär ju vara dödare än nu då? Jaja, nu har jag bråttom - önska mig lycka till idag babes! PUUSSSSS


Varning för fjortisbild, hahah men min mun blev ksvvgdbnkl.a

 

Av Zanni - 27 september 2012 21:27

Himla spänd på imorgon, haha jag ska praoa på nåt bageri.. Hehe och ni som följt min blogg ett tag kan nog gissa varför? Jag är galen i alla sötsaker som finns - och på bagerit kommer jag få provsmaka hur mycket som helst! Whhoooop  + att det är rätt tufft att flera 100 kommer äta bröd & bullar som JAG bakat? Skulle nästan vilja lägga en lapp i och skriva "detta bröd bakades av zanni of sweden den 27/9! haha! Ända nackdelen är att jag börjar 6 på morgonen.. Ouuff.


Så ska i säng snart, måste bara skriva några inställda inlägg till imorrn. SLEEP TIGHT! 


    

Av Zanni - 27 september 2012 19:51

Vet ni vem som kommer ha träningsverk imorgon? HAHA herregud, jag kommer inte komma upp ur sängen imorgon.. Körde på fett på Zumban! Men de var askul, dock såg det nog jäkligt fjantig ut när jag hoppa runt och inte fattade nånting.. Så började garva åt mig själv, like usual  På väg till bussen köpte jag sån där islatte från starbucks, som finns på typ 7eleven ni vet? Shiiiiit mamma va god den va.. Och uppiggande heh, väl på bussen fick vi massa skrattattacker också.. Haha en sa gubbe till oss "håll käftn, ni skriker ju som om ni fått en kniv i hjärtat! HAHA, så vi satt och mobba honom ett bra tag. Tills han såg så arg ut så vi inte vågade längre.. Jag & mina tjejor har bästa humor alltså, kärlek till oss OCH JUSTE! Måste berätta om klippningen! Eller vi tar de imorrn förresten, annars blir de här en hel bibel - men kan säga att jag är otroligt missnöjd, arg & ful. Ni får se imorgon, om ni vågar satt säga.. Annars mår jag bra, hur är det med er? Hoppas ni haft en nice dag, PUSS

 

           

 

 

Av Zanni - 27 september 2012 15:45

Åh, shopping är seriöst det bästa som finns  Och nu börjar ju alla affärer få in så härliga höstfärger, stora stickade tröjor o de. Hihi, då blir man ju mer taggad på höst huh? Eller alla kanske inte är lika shoppinggalna som jag? Anyway! 


Det här fick följa med mig från h&m, glitter & cubus igår - världens bästa BUS, sött halsband (hadde likadant innan, men de slet hunden sönder), två bandeu och en mörkrosa stickad tröja. Ska köpa flera snart igen i lite olika färger, perfekta basplagg ju! 

 


 

Av Zanni - 27 september 2012 14:15

Dag 4 - dina drömmar/önskningar/ mål!


Hmm?.. Rätt svår fråga. Men en sak jag vet är att jag vill kunna hjälpa andra, jag vill vara omtyckt, ha ett bra rykte och vara lycklig. Kunna försörja mig själv vill jag också kunna. Vill nog bo kvar i stockholm, helst nån stor lägenhet på söder hihi. Och äga hus i costa rica skulle inte va så dumt, eftersom jag halvt är där ifrån. Men det är några år kvar heh  Just nu vill jag klara av skolan, jag vill göra massa galet, spåra ur liksom, haha, lära känna nya människor och ta bloggen till en högra nivå. Kanske inte storbloggare som jag ville förut? Men komma upp i några 100 läsare skulle va riktigt kul! Men helst av allt, så vill jag bara leva ett bra jävla liv, kunna göra det jag vill & vara omtyckt, LOVE


    




Av Zanni - 27 september 2012 13:15

"Jag förstår dig helt och hållet, när det gäller att man ska vara trygg i sig själv och sådära. men du skriver ofta "usch vad mycket finnar jag har fått, så jävla äckligt/fult". Och visst finnar kanske inte är det fräschaste som finns, men det är många som ser upp till dig eller iallafall läser din blogg, och en hel del har acne/mycket finnar, jag själv har det och tar inte åt mig när du skriver så, men det är en sak som sänker folks självförtroende! Svara gärna på kommentaren om du inte håller med :) Kram"


Svar: Hej du! Tack för att du komenterade det här.. Helt ärligt så brukar jag inte tänka så långt när jag skriver de. Utan  slinker ut ibland. En anledningen till att jag skivit så är för att jag inte pallar med att höra "fan va äckliga finnar du har", för så komenterar rätt många. Och det är inte meningen att sänka folks självförtroende, det vill jag att ni ska veta! För jag har själv finnar, och det är helt naturligt, man kan liksom inte göra nåt åt de, right? Och egentligen så är det bara man själv som ser det, haha när man tänker efter  Men jag ska tänka på att inte skriva så i fortsättningen, tack du! Puss


"förlåt men på den tredje bilden ser man värkligen att du har en förstor bh -.-'
Sen vad faan har du gjort med rumpan? redigerat? den är helt kantig den licksom sticker ut!! och skolfotot, man ba okeeeeeeeeeej?? är du tre år elr"


Svar: Ja, haha det håller jag faktiskt med om, den ser alldels förstor ut. Men.. Om jag vill skämma ut mig genom att gå runt med en förstor bh så får väl jag göra det? Som tur nu är så är den inte förstor, utan åkte bara "upp" på bilden. HAHA! Nej jag är verkligen inte redigerat min rumpa? När man har mjukisbyxor kan de bli sådär. Herre vad tror du egentligen. Så lågt som att redigera röven sjunker jag inte 



Av Zanni - 27 september 2012 11:45

Vad tycker ni om den här skinnjackan? Snott den från Kamala hehe, men jag tycker den är asball! Har på mig den idag faktiskt, passar grymt till mitt svarta hår! Så funderar på att köpa en själv, dock kommer det väl va för kallt snart.. :( Men funkar väl med en tjocktröja under, får se hur jag gör! Tror jag ska satsa på en Jofama till våren istället ..


 





Av Zanni - 27 september 2012 09:13

Visst va det längesen jag la upp ett videoinlägg där jag snackade om dagen, visa outfit o de? Hihi så tyckte de va dags nu! Dock blev den vääääldigt lång, men jag älskar ju att snacka med er och jag har massor att berätta om  Så pratade inte bara om mig själv utan massa annat flumm också.. HAHA, ibland får man ju bjuda!


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards