♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 24 september 2012 13:00

Kör igång på första dagen i min blogglista nudå - 1 nytagenbild + 10 fakta om mig 

 

Jag tycker att jag är rätt cool, fast jag vet att alla andra ser mig som en tönt.. Men jag tycker ändå jag är cool, hahah.

Jag har världens minsta stubin. Blir sur, börjar skrika, slåss osv för minsta lilla grej.. Typ som om nån ritar ett streck i min bok.. Jag klarar inte av att hantera det. Och när jag blir arg, då är jag inte så rolig.

Folk tror jag är dum i huvet, bara för att jag inte tror på vissa grejer som kanske är självklara. Men inte för mig, och när jag ställer dom frågorna i klassen blir det liksom helt fel. MEN HERRE, JAG ÄR INTE BLÅST

Jag är väldigt ytlig, erkänner. 

Jag är beroende av shopping, hahah det är ingenting jag bara säger.. Blir deppig av att vara på stan och inte kunna shoppa, det är faktiskt jobbigt  

Jag är helt sjukt snål med mina egna pengar. Köper bara sånt jag vet jag inte kan tigga ut från nån annan.. Heh

Dethär vet nog redan alla.. Men jag älskar mat mest av allt. Vanligaste frågan man hör från mig "Har nån något ätbart?"

Jag har bra omdömen i allt i skolan, jag pluggar ordengligt och sköter skolan. Babes! Skit i vad andra säger, skolan är viktig.

Lol & Rofl är de värsta ord jag vet

På dagis hadde jag en flickvän jag var jätte kär i, hahaha

Jag är väldigt svartsjuk av mig, blir skitsur om mina bästavänner kallar nån annan än mig bästavän :(





Av Zanni - 24 september 2012 11:30

Lovade ju som vanligt att visa min shopping i förrgår, men glömde igår så visar nu istället. Ni tjatar ju på mig jämt hihi så  Kärlek till att shoppa på hösten alltså, så mycket nytt överallt - stickat i snygga färger osvosv, big love! Hadde inte så mycket pengar med mig dock, men det här fick följa med hem:


Favvojeansen från bikbok, fastnade för färgen speciellt.. Inte för ljusa o inte för mörka, haha?!

 

Trosor o bh från bikbok, hahhahah åååh va pinsam jag är -.-

 

Ett skitfint spetslinne och tights från Amandas bloppis som ni hittar HÄR 

   



Av Zanni - 24 september 2012 07:23

Känslan när man är taggad inför skolan på en måndag är rätt grym, haha.. Tror det är för att jag haft en så himla fin helg  I lördags drog jag ju och mötte Kamala, sprang runt på stan i flera timmar och shoppade, + skämde ut oss.. Sen fixa vi värsta tjejmyskvällen och snackade massor om allt, livet ni vet? Och igår var vi ju på nattbio, hihi så somsagt, det ska bli kul att komma tillbaka till skolan. Har inte så mycket planer i veckan heller, minns ni vad jag sa om det? Ska bli skönt, men idag ska jag träffa en bloggläsare faktiskt. Men kan berätta lite mer om dagen sen.


Ha en toppen måndag babes, glöm aldrig att ni är bäst. LOVEU

 


Av Zanni - 23 september 2012 22:17

Stack in till stan och kollade på bio lite sådär spontant med Kamala.. Vi bestämde att hon skulle sova hos mig igen, och vi hadde inget bättre för oss haha. Såg seriöst världens bästa film med Channing Tatum - åååh ögongoooodis ♥ Haha vi satt och typ skrek-grät under hela filmen.. Finns ingen snyggare än honom alltså! Min blivande man, läätt! Hehe den hette i alla fall "Magic Mike" och var faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag trodde. Valde ju den mest för att de var han som spela, HAHA! Men yeees, kvällen har varit supermys i varje fall. Har ni också haft de bra eller? 

 

Två bilder på oss, hihi.. Och en på vår man.

     

Av Zanni - 23 september 2012 17:53

Av Zanni - 23 september 2012 13:30

TJOOTJENIXEN GULLEFJÄRTAR, ALLT BRA?  Kamala här iaf. Saknat mig? HEHE. 

Tänkte bara kasta in ett litet inlägg medans zanni städar efter mig. Jag gillar att stöka ner bland hennes kläder, 

vilket hon inte tycker är lika kul. Men tjena lixom? Hon har ju förfan färgordning och viker som Einstein. Helt sjukt. 

Så yeees, så har vi det. Men nu ska vi iallafall gå och äta frukost, sen drar det nog in mot stockhooooolm igen då. 

Så ser våran morgon ut iallafall. Men ha det så bra sålänge, så hörs vi! 

 

PUUUUSS!

Av Zanni - 23 september 2012 12:32


Okej, kör på en sån här blogglista nu då. Vet att de inte är det roligaste att läsa om, men det är bättre än ingen uppdatering alls, right? Som ni vet är det svårt att alltid hinna med att uppdatera bra + att jag har 0 inspo just nu. Hehe, lovar att göra klart hela också, blir de bra? Hoppas  


     

Av Zanni - 23 september 2012 12:01

HAHA, jag måse nog ha världens gulligaste bästavän.. Jag skulle som vanligt måla mustach på Kamala, dock så vaknar hon och skriker "NEJ INTE IGEN" och slänger ner huvet i sängen igen.. Fast hon slår i sängkanten istället och skriker igen innan hon somnar om. Haha, synd att jag inte filmade, ni skulle skrattat ihjäl er, eller åtminstonde åt mitt cpgarv..  Hehe, godmorgon förresten! Hoppas ni mår bra och allt de där, nu ska jag väcka Kamala med isbitar. Puss sålänge! 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards