♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 27 september 2012 07:34

OH JÄVLAR! Jag känner mig som en rymdraket som strax ska lyfta och åka upp.. Sååååå mycket energi har jag idag, oherre vilken underbar känsla  Jag vet inte vad, men det var längesen jag kände mig såhär lycklig? Idag skiter jag i allt, ska bara göra det jag mår bra av. Yeeeeeeeeeeeeees! Dagen kommer bli galen!


Nu ska jag skruva upp musiken, fixa mig samtidigt som jag hoppar runt över allt.. Finns det något bättre? Sen blir det massa skönhetsfixx på salong och Zumba, weho! Ska göra ett videoinlägg till er också, PUUUUSSSSSS


 



Av Zanni - 26 september 2012 21:44

Haft en härlig dag trots jag är hur seg som helst.. När pappa kom hem så åkte vi in till stan och shoppade lite åt mig, hihi. Sen har jag bara chillat resten av dagen, snackat tele med finaste, åh vi har planerat hela resten av veckan. Kommer bli megagrymt alltså, taaggaaa!  Och imorgon har jag studiedag, men ska till mammsens place för att fixa håret, gissa vad jag kommer hitta på? Och sen blir det att dansa zumba med tjejerna, HAHA. Resten av planerna får ni veta senare, och följa med i såklart.


Godnatt på alla er nu, till och med ni som håller på att komentera en massa onödiga saker.. Tråkigt att ni vill förstöra min glädje på det sättet. Aja, ni är säkert underbara ändå. Pusspuss!

 

Av Zanni - 26 september 2012 18:00

Dag 3 - Min favorit årstid och varför?


Lääääätt sommar! Finns inget bättre en sommar, sen utekvällar, grilla, poolparty, soooool, utlandsresor, shopping, träffa nytt folk o allt de där! Livet är som bäst på sommarna, såere bara   

 

Av Zanni - 26 september 2012 16:37

Gissa vad som precis slank ner i min brevlåda?.. Årets skolfoton  Men som varje år var det en besvikelse, hahah, varför är det så svårt att bli bra just när man blir fotad i skolan? Eller så är det foto-teamet som har dålig smak och väljer fula bilder. Vi säger att de är så iallafall, för bättre självförtroende  Fast bilden på mig & min Maggie vart rätt snygg ändå? Så visar upp den och några andra, dom andra blev FÖR fula.. Vad tycker ni, hiss/diss?

 

               

Av Zanni - 26 september 2012 15:06

Såhär snygg är jag just nu.. Haha, men nämn någon som står och fixar sig när man är sjuk? Inte jag iallafall. Ska bara fixa håret lite, dra på mig nån kofta och sen åka in och prova uggsen jag snacka om. Hoppas på att hinna förbi solariumet också, skulle va asskönt hihi.. Btw, ber till gud att jag är frisk imorgon, då blir det ny frisyr & nya naglar och på fredag är det prao.. Håll tummarna för mig ni också!


Usch va sliten & ofräsch :( 

 

Av Zanni - 26 september 2012 13:35

Babes! Jag vet att jag sagt de flera gånger, men jag vill inte sluta påminna er.. För jag vet att de är så sjukt många tjejer som är missnöjda med sig själva - vilket inte bara påverkar självkänslan, utan skolan, relationen till familj & kompisar osvosv. Men vet du? DU är helt fantastisk som du är, du är vacker, och ingen kan ersätta dig. Jämför dig inte med andra, dom har deras sätt & stil, och du din. Tänk inte "åh, byxorna är alldeles för små, vad tjock jag är" för det är inte dig det är fel på, det är byxorna. Förstår ni?  


Och försök le så mycket ni kan, allting blir bättre med ett leende till + att du säkert kommer mötas av ett leende själv, hihi. Love is all!

 

Av Zanni - 26 september 2012 12:41

Godmorgoon finisar, hoppas ni mår bra oså, med mig är det därimot inte så bra.. Snoret bara rinner ur näsan och har världens huvudverk så blev hemma idag med :( Vaknade nyss så därför sa jag godmorgon, kanske inte så passande för er andra.. Hehe men vad händer idag? Jo, jag ska ta tag i en massa plugg som jag totalt sket i igår. Sen blir det väl en hel del prettylittleliars också! + att jag ska fixa till mig lite, dra mig in mot stan och prova ut rätt storlek på ett par uggs. Ska beställa hem till i oktober  Kanske hinner med en tripp till soliariumet sen? Hihi, så det blir väl nice.. PUSS


Random bild från skolan, hahah

    





Av Zanni - 25 september 2012 18:59

Niiii måste hjälpa mig babes! Håller på att snacka med lite olika designers som ska hjälpa mig att fixa till bloggen.. Nice va? Äntligen liksom  Meeeen jag har ett problem.. Vilka bilder ska finnas med i headern? Har valt ut några exempel som ni får hjälpa mig att välja imellan. Okej? TACK PÅ FÖRHAND

              

         

 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards