♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 26 juni 2011 16:58

Huuu jag är iskall jag och Jullan har vart ute hela dan och nu badade vi nyss i poolen fy fan va kallt!

Ja men ida så har det inte hänt så mkt mer och senare ikväll så ska jag packa allt jag vill ha med mej på min och pappas semester för vi åker ju på ondag åhh är såå spänd...

   ISKALL TJEJ (Jullan i bakgrunden)♥

 

Min mysoutfit

Vita mjukisar- Nike

Linne-  Julklapp

Benvärmare- Lindex

Puss♥

Av Zanni - 26 juni 2011 09:55

Ja nu så ska ni få bilder från min Midsommar, vi åkte till en yp klippa vid havet och när vi kom dit så började det regna med jag badade än då!


Ja men sen vid 10 åkte vi iväg till en resturang precis vid havet där vi åt supe´


   Först fick vi alkoholFRIA fördrinkar smakade typ som läsk ♥   Sen kom företten som var nån slags skinka och västerbottenkräm ♥   Varmrätten kommer inte ihåg vad det var. ♥  

Desserten Rabarber pannakotta med vaniljglass och jordgubbar ♥


 

Utsickten från där jag satt ♥


Puss ♥



Av Zanni - 25 juni 2011 22:30

Åhh nu är jag äntligen hemma!

Haha glömde att jag skulle åka hem ida så det är därför jag inte bloggat, men nu gör jag ju det?


Jag har inte fotat så mycket på lägret men lite grann.


Ja men jag kan börja med att berätta min dag.


Jo vi åkte ju iväg såklart och sedan har det inte hänt ett piss förutom att vi stannat och fikade 2 gånger och åt lunch en gång.


Ja nu kommer lite hundbilder


 

   Vilma med tass bandage...   Pontus (min hund) Med tassbandege...   Värdens finaste hund... OCH HAN ÄR MIIIN! <333   Charlie, ur sööt!    Haha otroligt charmig bild på Pontus med sitt kära gris öra...


Nu: SKOJ BILDER!


 

Vi börjar med att det var VÄRDENS TRÅNGASTE RUM HÄR SOV JAG OCH FILIPPA! <33


    Klockan 00.00 såg det ut såhär...


   Då hade vi detta kvar...


Hehe aa jag och Filippa vi hade ialf AS SKOJ!

 Miss uu 


Nu: Lite annat efter lägret...

   Mamma tyckate att de här filmerna passade mej haha...  

I förrgår badade jag i regnet Haha det var ISKALLT!


Ni får bilder från midsommar senare elr imorrn vi får se..


Puss♥


Av Zanni - 24 juni 2011 18:37

Hello 

Ville bara säga glad midsommar och förlåt för att jag inte uppdaterade igår.

Men jag var så trött när jag kom hem från lägret!

Kommer faktiskt inte uppdatera nu heller för vi ska iväg på midsommar supe´

 

Men imorrn kommer massor bilder!


Min lilla midsommar outfit


         

Av Zanni - 19 juni 2011 22:50

Så här her min dag sett ut efter shoppingen:


Vi åkte ner till bovall som sakt och så var ni hos Edit och Gustav och fikade.


Sedan kom kenneht och Elisabeth med paj (de är Edits och Gustavs barn)

 Ialf så gick vi en LÅNG promenad där upp på ett berg haha jag trodde ju jag bestigit sverigens högsta berg haha..

Nejdå, skoja bara!

 


Sedan när vi kom ner på andra sidan berget (hamnen)

Så gick vi bort till deras båt och båtbod och så blev det så himla fint väder så vi satt och drack cola och åt jordnötter.


Och jag fiskade krabbor fy fan va läskigt det var huu...

                          Ooo haha inte så bra bild men aja det är en havs magnet...?   Lilla jaaoo   Båthuset..   Colan


  Jag som fiskar krabba.. 


   Kolla vilken snygging?   Mysing gunga.. <3   På hemvägen var vi tvungna att stanna för jag var jätte hungrig...


  Puss och Kram  

PS: Om vi inte hörs imorrn så är det för att jag inte hinner för att imorrn ska jag ju till hundlägret!

Så då hörs vi på torsdag eller midsommar!

Av Zanni - 19 juni 2011 22:28

Hejsan 

Nu kom vi nyss hem, vi var ju och shoppadse först och sedan åkte vi ner till bovallstrand där några släktingar bor.


Men det gör jag ett inlägg om snart och SKIT MKT BILDER HELA DAGEN!!!

 Ialf så när vi var där i shoppingcentret så öste regnet ner och bäää...

Men ialf så köpte vi lite things och sen gick vi och år på restunrang.


Men nu visar jag dagens shopping


   Nagellack- Cubus 25 kr.   Tröja- JC 129 kr.   Blus/Klänning- JC 349 kr.


Hörs snart♥♥♥

Av Zanni - 19 juni 2011 09:38

Yezz 

De hade närverk här...

Så jag kommer kunna blogga varje dag förutom på hundlägret.

Nu så håller mamma på att ringa att ringa till våra släktingar och frågar om vi ska dit om inte så bär det av till ett shoppingcenter jätte stort de har 65 butiker!!!!!!!!!

Ja men ialf så har jag var och familen vart och ätit frukost nere i buffe`n

Joo nu så blev det bestämt att vi ska till SHOPPINGCENTERET...

Vi ska inte shoppa loss nu men lite grejor kanske man kommer hem med... 

 Ja så nu8 har ni lite update från dagen ni får nog ett inlägg ikväll oxxå.

Jaa nu så ska jag bara byta om och sedan åka iväg...


Visar kanske dagens outfit, om jag hinner så...




Nu- BILDER!

   I bilen...   Läste jag och kollade på solsidan...


  Sedan stannade vi i mariestad och åt på sill och dynamit as gott men jag tog bara bild på drickan haha glömde bort det sen.



   Nästa stop blev trollis (trollhättan)

Jag tog en milkshake på MAX (efter lite övertalting mamma hatar alla hamburger resturanger)

För att det inte är ekologiskt och blalabla....


Ja tog massor andra men de är inge speciela...

  Nu kommer bilder från Hotellet/Herrgården/Vandrarhemmet.



Det regnade igår så jag tog ingen bild på själva huset...


Men på rummen:

   Den som det ligger en lila dator väska på är min säng...   Dekorationer...   Två sängar till...   Ett bord... Ja tog inte bild på allt men men..    

 Matsalen...


♥Puss Och Karm♥



Av Zanni - 18 juni 2011 21:37

Hello <33

Kom på att min låtas pappa har ju med sig sin jobb dator och iphone så jag kan ju blögga...  

Ja nu är vi framma här på hotellet/vandarhemmet och har nyss ätit...

Tyvär så får jag inte ladda upp bilder ikväll på denna dator så ni kan inte få se några bilder jag har tagit men från hemsidan..

Ja imorrn ska vi anntingen till några släktingar eller till ett shoppingcenter vi får se om släktingarna kan så ska vi dit... BÄÄ  

Sen så i övermorrn så åker jag till... HUNDLÄGRET<333

men bää vad set det var att ladda upp bilder på den här datorn..

Aja imorrn kommer jag nog ha internet på min dator så du får ni bilder hoppas jag...  

Puss och Kram..

// Zanni

   Det här inlägget blir så tråkigt utan en bild så ni får denna som jag ladda upp igår med aldrig la upp så ja här har ni...

Fotograf: Zanni Petersdotter  





PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards