♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 12 juni 2011 11:51

   Såhär ser jag ut ida:

Klänning: Zara

Svart baslinne: H&M

Halsband: Mammas...

Tights: Lindex

  

Av Zanni - 12 juni 2011 10:27

Tänker varför känner jag mej så glad?

Och så kommer man på det är ju SOMMARLOV! 

Åhh va underbart..

Planerna för idag är väl att jag ska putsa fönster för att få ihop lite pengar till semestern och lite annat.

 

 Jo en sak ni inte vet är att min dröm är att bli natur fotograf jag har aldrig vågat lägga upp bilderna nån stans men så la jag upp lite på facebook, och där var det jätte många som gillade bilderna så ska börja lägga upp lite bilder på bloggen nu också.

Inte alla men de bästa...

Snart kommer dagens outfit!

Puss och Kram 

// Zanni 


Av Zanni - 11 juni 2011 23:01

         

Åhh fint va?

Jaja ska gå och lägga mej nu är super trött! 

GodNatt   

Av Zanni - 11 juni 2011 22:10

Hejj 

Kom nyss hem från Kvällpickniken det var super mysigt, vi åkte till en annan badplats istället mycket mysigare.

Åhh gud det var så himla skönt i vattet det var inte alls kallt jag var i hur länge som helst, det brukar inte var så varmt i vattnet före midsommar?

Ja på tisdag åker jag till pappa han jobbar men jag ska vara med Elliz.

Ja juste har ju gjort om bloggdesignen inte såå rosa längre, jag tröttnade på det men vad tycker ni?

Jag gillar den iallafall...

Här kommer det lite bilder från ikväll.

     Värska cool ju...?     Wiiihii   Jag efter ett LÅÅNGT dopp...   Mammas favorit!   Vår picknik korg i: Hade vi pizza och te morötter och hundgodis..  

Solen..

Vi hörs mer imorron

Puss och Godnatt // Zanni  

Av Zanni - 11 juni 2011 17:14

  Shorts: KappAhl

Linne: H&M

Skjorta: Lindex

Av Zanni - 11 juni 2011 16:31

Heeej 

Förlåt att min uppdatering suugit men det har varit sommar och jag har vart ute så mycket!

Men ja ida fick jag SOOOMMARLOOOOV!! <33

Och mamma glömde ju såklart kameran BUUHUU 

Men det var iallafall jätte fint allt gick super!

Sen efter antilopspelet så var det picknik i trädgården massor av goodmaaat! <33

Och sen fick jag värdens godaste lakris av Viljam som avskeds present såå sött!  

Ja och nu upptäckte jag nyss att jag inte hittar klänningen jag hade på avslutningen men ni får en bild sen imorrn den var super fiin iallafall! <33 För direkt när jag kom hem bytte jag om och sprang ut till poolen med Sara och Jullan!

Helena och Ulf mina lärare fick blommor och två askar masagge oljor av mej! 

Ja och nu kom jag nyss hem från jullan, Sara och min cykeltur vi plockade MASSA smultroln gottegott gooott!

Ikväll ska jag mamma och min låtsas pappa åka till havet och ha en kvällspicknik och såklart bada för strande vi ska till är hevet men det ligger typ som i en kanal ni ska få se bilder imorrn..

Snart dagens och lite annat!

// Zanni

Av Zanni - 10 juni 2011 16:38

Heyy

Kommer inte uppdatera mer ida =(

Jo om ni undrar varför jag inte bloggade något så var det för att på förmiddagen så hade jag inte tid och sen när jag cyklade hem så ramlade jag och fick styret i magen (det är ett jätte stort märke på magen fortfarande+ att det gör jätte ont)

Aja ialf så orkade jag inte blogga då..

Sen så kollade jag på film och sen gick vi till mammas kompis och åt middag!

Ja men berätter mer imorrn och så för nu så ska jag skyyynda mej iväg till Jullan för vi ska åka till cola sjön! <33

 

Jag nuu! <33

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards