♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 18 juni 2011 07:13

Inlägg, åhh så här länge har jag aldrig vart ifrån er bloggizar... 

Aja hoppas att de har internet iaf... 

GÖTEBORG I MITT  

HÄR KOMMER JAG!

 

Nej men nu måste jag packa ner dotorn och så (ska kolla på film i bilen)

  Idag är jag mysig..


Eftersom jag ska åka bil heela dagen...


Rosa Linne-  Bik Bok

Kofta- LinDex

Tights- Lindex

Halsduk- Grekland

Vita knästrumpor- Julklapp av mamma


Ja men vi hörs om 8 dar...


  Puss Och Kram   

Av Zanni - 17 juni 2011 22:45

  Ja ville bara säga hejdå ifall vi inte hörs inom en vecka... 


  Puss och Hejdå   


//Zanni 

     

Av Zanni - 17 juni 2011 13:33

  1. Så här såg det ut från början...


  2. Sen kletade mamma denna gega i håret...


  3. Nu så skulle det vara i 2 timmar...


   4. Medans vi väntade fikade vi lite..

  5. Tror vi hade i det lite länge...


  6. Men det blev ju snyggt, Riktigt SNYGGT!


  7. Eller vad tycker ni? Hiss Eller Diss?


Jaoo det var det nu så måste jag fortsätta packa till imorrn...


Puss♥♥♥♥♥♥ 






  



Av Zanni - 17 juni 2011 10:46

  Grå tunika med stor polo- H&M

Tights med dragkedja- Lindex

Vita knä strumpor- Julklapp av mamma

Av Zanni - 17 juni 2011 09:39

Bää vilket bää (som ett får hoho Fattar ni?.. Okej det kanske inte var så kul)

Ja iallafall så är det bää väder idag, eller det kanske är ganska mysigt eftersom jag ska vara inne hela dan och packa till imorrn.

 Under hundlägeret så ska jag inte blogga men sen efter när vi ska på på det när herrgårds hotellet vid midsommar och så om de har internet när så är det klart jag bloggar.

Jo sen typ nästa dag efter vi kommer hem så är det bara en dag och sen åker jag och pappa iväg...

Kommer inte blogga så ofta medans vi är borta men lite ibland 

Tog lite bilder på hur regnigt det är bää...

       

BÄÄÄ för vädret idag!!


Ojsan detta blev värdens BÄÄ inlägg...

Kram♥♥♥


Av Zanni - 16 juni 2011 17:19

Nu har jag kommit hit till mamma och ska packa upp mina saker jag hade med mej till pappa, imorrn så ska jag packa igen haha jag ska ju som sakt till Göteborg.

 

Japp så ni har ni lite update på vad som händer hos mej.

OJ detta inlägg började jag skriva klockan 17:19 och nu är klockan 18:00..

Haha har gjort massa andra saker samtidigt...

Jaaoo det var väl det..?

  Hos Mamma Igen! 

Kram♥♥♥  

Av Zanni - 16 juni 2011 10:37

Hellu  

Nu är jag här på pappas jobb igen, vi kom nyss tillbaka vi har vart på en glass kiosk super god hemladag galss...

Jag tog Kaktus och Citron (det var lixom 2 i en) Och sen tog jag Kokos.

GOOOTT!

   

Jaa nu så ska mamma snart hämta mej så ida så vet jag inte vad som ska hända när jag kommer till henne, men imorrn så ska vi ialf packa för vi ska ju till GöteBorg imorrn.

Nu så ska jag och Pappa gå och äta på indisk resturang, vi går alltid dit när jag är här vi var där igår också.

   Min glass     Gröönan!  


Kram♥♥♥

  

Av Zanni - 16 juni 2011 09:38

   Vit Magtröja- Bik Bok

Gult bas linne- Bik Bok

Jeans- JC

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards