♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 1 juni 2011 08:29

Åhh ida är jag lite pirrig hehe jag ska juhh TILL ÖLAND! Med massa as sköna peresoner inte minst gryttan och kammiz! <33

Ja mamma är med majas mamma och handlar.

Jo det är ju såhär att man har en tältgrupp och en matgrupp.

Jo och jag ska sova med KAMMIZ OCH GRYTTAN! <33

Nu så ska jag ringa Elliz och fråga om hon vill gästblogga! <33

Sen ska jag äta frukost och packa ner det sista! <33

Puss vi hörs senare! <33


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards