♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 15 juni 2011 21:04

  

Snygg Frilla man får efter att ha provat kläder hela dagen...

Nu så ska jag kolla lite mer på TELEVISON 

Kram♥♥♥ 

Av Zanni - 15 juni 2011 20:47

  Linnenena- Bik Bok 99 kr styck!

Vit magtröja med ficka- Bik Bok 199 kr.

Av Zanni - 15 juni 2011 20:08

Och fick med mej 3 saker från Bik Bok hem lite sommrigt sådär vi hade tänkt åka till Gina Tricot men jag orkade inte ville hem till er sötnosar! 

   Haha nu blir ni nyfikna va??

Visar er sakerna efter maten eller snart vi får se....

Kram så länge♥♥♥

Av Zanni - 15 juni 2011 14:00

  Skinnjacka- H&M (Elliz)

Jeans- JC

Coneverse väska- Coneverse (fått av en av mina bröder han är profetionell pokerspelare)

Vitt Baslinne- H&M

Tröja- Bik Bok

Av Zanni - 15 juni 2011 10:07

 Nej, med SUPER billigt!

Nu så tog jag en sak jag aldrig smakt med de var jätte goda..

  

Det jag äter är........

   


Kram♥

Av Zanni - 15 juni 2011 09:23

Hello!  

Vad händer hos er?

Själv så är jag på pappas jobb (hade med mej min dator)

och gör ingenting, eller jo jag BLOGGAR!

Sen så ska pappa till sjukhuset på nån undersökning.... 

Men sen så ska vi ut på stan och kanske köpa nåt fiint?

Åhh kan inte sluta tänka på att det är....

SOMMARLOOV!!!

  

Dagens kommer lite senare ikväll...

Nu så ska vi gå ner till fikarummet och fika lite så vi hörs...

Kram♥♥♥ 


Av Zanni - 14 juni 2011 20:34

   Nejdå, men ni måste väl erkänna att Choklad är det bästa som finns...

Det är en smak av himelen!

Nu har jag bokstavligen inte smakat på himelen men ändåå...

Här kommer några av mina favoriter: 

Kexchoklad, marabo vanlig och daim och dukat, Center och Plopp!!!

Oj vad chkladigt inlägg det här blev!



  Ja men jorden anropar CHOKLADGRISEN ZANNI! 

Nu ska jag ialf titta på VÄLKOMMEN ÅTER!

Kram♥ 

Av Zanni - 14 juni 2011 20:17

Heej 

Nu så har jag nyss ätit med min brorsa och hans typ tjej (hihi misstänker det ialf)

Ja ida köpte jag ju som sakt en mobil super fin!

Sen så tittade jag och mamma in på KappAhl och hittade en jätte fin bikini.

 

Ja annars har det inte hänt så mycker mer här hos mej...

Jag bloggar mer imorrn så vi hörs 

           Bikini- KappAhl 149 kr.

Kram

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards