♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 8 juni 2011 14:52

Hejj 

Kom nyss hem jag fick åka hem tidigare ida för jag orkade inget!

Vi tränade AntilopSpelet ute i rgnet ida ushh!

Ja och som ni förstår så får jag inte på någon Komunal skola utan på en WALDORFSKOLA! 

Men jag älskar det för man har en frihet! Kan lixom gör lite som man känner och det är skönt!

Men efter sommarn ska jag börja på en montisoriskola värkar oxxå braoo! <3

Japp men som jag sa kom jag nyss hem och har äta två gotte glassar! <33

Nogger och SandWich

Ja här kmr lite bilder! <33

Bild från min skola! <33 På våra FÄRG pennor!       Glass   MMuums   Åhhhh! <33

Pussss  vi hörs nog senare! <33  



Av Zanni - 8 juni 2011 14:42

  Shorts: KappAhl

Linne: H&M

Kofta: LinDex

Halsduk: ____

Av Zanni - 7 juni 2011 15:42

Nu sitter jag här och äter blåbärssoppa GOTTE! <33

haha hade inge att göra så tos massa mysko bilder på den! <3

   GOOOOOOOOOOOTT! <33          Puss jag bloggar mer ikväll! <33

Av Zanni - 7 juni 2011 15:12

  DAGENS

Shorts: Avklippta jeans 

Lila baslinne: (syns knappt) ___

Guldig blus: Hemligt!

Av Zanni - 7 juni 2011 14:48

                                      Jaa det var det det!

ALLA FOTON: ZANNI PETERSDOTTER!

Av Zanni - 7 juni 2011 14:16

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!    

Alla mina fiina bloggläsare! <33

Guuuud vad jag saknat er och Elliz ber om ursäkt för att hon inte bloggat!

Men gästbloggslösenordet funka inte  

Aja jag hade med mej kameran men glömde laddaren och den var nästan ur laddad så har bara några bilder från campingen 0 från ölandsmuren och jätte många natur bilder jag tog med Simones kamera!

Ska strax göra ett inlägg med bara bilder! <33

Jo justet det roligaste med öland var.........

ALLT men det var grymt kul när vi flummade loss på nätterna (3 nätter i rad gick jag och la mej EFTER 3:00)

Och det häftigaste var att gå på ölandsmuren jag gryttan, Kammiz och Olle gjorde det var grymt mäcktigt faktiskt! <3

Puss hörs snart! <3 

   

Av Zanni - 1 juni 2011 11:12

Chaa! Nu ska vi åka snart ville bara säge hejdå och att ELLIZ ska gästblögga skoj skoj!

Ja mina finingar vi hörs på tisdag!

BAMSEKRAM OCH PUUUUSSSAR PÅ ER!

   Hehe all min packning!  

HEEEEEEEEEEEJDÅÅÅ! 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards