♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 5 november 2011 16:12

Shoooooooz, nu så måste vi snart dra, vi ska ju på en liten halloween fest!

Vi har typ målat läpparna röda, vågat?

Men det är ju helloween och vi är ju vågade!

Yees men nu har vi lite bråttom, så måste tagga om vi inte vill cykla alltså?

    

Puss!  




Av Zanni - 5 november 2011 15:24

HELLO!


Nu ska jag skriva lite häär... 

Senare idag ska vi sticka till Zannis morbror på en liten halloween-fest.


Just nu:

Zanni städar lite och jag (Elliz) chillar framför dataan... <3 

Haha, jag bah skojja!! Nejmen nu ska vi fixa lite med kläder typ...

Nu blev detta ett jätte kort inlägg, så jag får typ förlääänga det lite men massa trist babbel... Öhum... Ja, det är ju lördag idag och det betyder GODIS!! Okej, okej, vi åt det iOchFörsej igår oxo.... Och i förrigår... Och dagen innan det.... Och i onsdags åt vi godis... Och ja... Dagarna innan det... tyyp... =D


♥ VILKET ONÖDIGT INLÄGG ♥

//Elliz

Av Zanni - 5 november 2011 15:15

Timbuktu - Resten av ditt liv


Jag ÄLSKAR denna låt, texten, melodin, ALLT!

Det bästa är att den är på skånska... =D


Jag vill förresten tillägna denna låt till vår utbildningsminister Jan Björklund som helt plötsligt tyckte att han fick bestämma att man ska få betyg I SEXAN!!  

FAN FÖR JAN!!!!!!!!  

//Elliz

Av Zanni - 5 november 2011 15:04


 

Av Zanni - 5 november 2011 15:00

Håller på och laddar upp vidieon nue!

Av Zanni - 5 november 2011 12:24

Det var jätte svårt för mig att välja, så jag delade upp det i tre platser!


Påå tredje plats kommer. . .

http://emmawallin.bloggplatsen.se/

Ett plus med denna blogg är att det är mycket bilder, men inte så mycket text vilket inte gör att det blir lika kul.


Påå andra plats kommer. . .

http://erikssonhanna.bloggplatsen.se/

För absulut fiiinaaste headern.


Påå första plats kommer. . .

 

http://stjernberg.bloggplatsen.se/http://stjernberg.bloggplatsen.se/

http://stjernberg.bloggplatsen.se/http://stjernberg.bloggplatsen.se/

Braaa blogg, med lagom mycket och intressant text med sammanhängande och fina bilder.

Anna är även riktigt duktig på allt som här med bloggar att göra, jag har själv fått mycket hjälp av henna, så en otroligt läsvärd blogg!


GRATTIS TILL ER ALLA!


Och som sakt så hadde jag riktigt svårt att välja!!


Pussss!

Av Zanni - 5 november 2011 00:56

Kvällen har varit heelt gaaalen och underbar, VERONICA ÄR JU BARA FÖR UNDERBAR!!!

Vi har typ hoppat skrikit och daaansat som gaaaalningar, sjuuukt kul!

Gissa vilka som var där i TID och fick stå läängst fraaam? JO VI!!!!

Kan ni tänka er att vi är hesa, vi kan ju kanappt prata!  


Så här kommer lite bilder och vidieos från kvällen:


             


Stolt fotoggraf här. 


Sedan efter så köpte vi varsin affish, och så SINGNERADE Veronica de, och vi fick en kram!!

Vi var helt skakis, meeen shiiit va glad jag är, den ska sättas upp imorrn!

Lilla jaaag kramar Veronica!    




 




 


Jävlar vilket drag det var på sista, jag KOMMEEEER!!!!


Nu orkar jag att ladda upp mer, inte ni heller vaa?


Pusss!!



 
 
 
 


Av Zanni - 4 november 2011 20:08


     
  Snyggaste!


Som sakt så ska vi till Veronica Maggios konsäär!!, TAGGA!!



Nu måste vi draaa, pussssen!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards