♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 3 november 2011 17:06

Choo, bloggen!


Elliz här

Det äe sleepover och FF

Det låter förjävligt från köket, Zanni försöker värma pizza.... Lol..

Sedan ska vi kolla på New Moon och Eclipse!! Vi såg juh Twiligt (asso första i serien) igår, och nu FORTSÄTTER VI!!

Vi har chips, pizza, godis, läsk och FF!! Vad mer kan man önska sej???


ZANNI:

Hejhej, jag här igen (Zanni), haha ja Elliz ord säger ju det mästa!!!

HON ÖVERDREV MED DET DÄR MED PIZZAN, HAHA!!!

Ja men nu ska vi äta lite, sedan fixa naglar och mysa!

Sen är det dags för NEW MOON OCH ECLIPSE!!! 



 


 


 


Haha ojj det blev ett litet avbrott i bloggandet, hehe nu är klockan 18:00!

Jag var tvungen att ta en paus, hehe ELLIZ HAR SÅ JÄVLA BRA HUMOR!!!

SKA DU HA ETT ÄPPLE!!!????


Puss! 

Av Zanni - 3 november 2011 10:22

Kan ni gissa vad jag ska göra imorrn?

ALLA SOM KOMENTERAR RÄTT FÅR EN LÄNK!!!!!!!



        

Av Zanni - 3 november 2011 08:51

Ser ni vad tidigt jag är uppe? Haha konstigt va, jag vaknade och var superpigg. 

Dagens planer ser ut så här:

Jag ska möta upp Elliz, sedan ska vi åka in mot TC, där vi ska ta tåget till min mamma!

Och imorrn så ska vi på en konsär, ska berätta mer senare.

Men ikväll blir det filmkväll, TWILIGHT marathon!!! Underart, att få kolla på värdens underbaraste Robert hela kvällen!

Och ja som sakt så ska jag berätta om morgondagen senare, på lördag (tror jag?) ska vi typ på halloween fest (lite sent), och Kammiz ska med (hoppas), skojj skojj.

Så det blir en fullspäckad helg, härligt, hatar såna dagar där man typ bara sitter inne och segar.

Men nu så blire att dejta dushen och fixa mej, sedan ska jag berätta för er om freedag.



 

Jaag just nuee, haha GODMORGON!!!

Puss!


Av Zanni - 2 november 2011 22:38


Skypar med Sööötis elliz nu, puss!

Av Zanni - 2 november 2011 20:02

Puss på er!



Av Zanni - 2 november 2011 18:33

Gahh jag och bästavän har suttit och kollat med vidöppna och tåårfyllda, PÅ ROBERT!!! (twilight)

Gaaahhh jag älskar dejj Robert, DU ÄR SÅ JÄVLA FIN OCH UNDERBAR!!!!!!!!!

//Miss Pattinson 

 

Update: Som sakt så sitter jag hos bästavän, imorrn ska vi åka till min mamma, mys!

Vi ska även fixa lite hemliga saker??


Puss!



Av Zanni - 1 november 2011 22:16

Vilket team är ni, på hallon och lakris skallar??

Lakris vs Hallon??


Detta blir daa siste tonight ij thin?? HAHA MIN ENGELSKA, DIIVERR!!

Nu ska vi ha harrypotter maraton, pusss   

Av Zanni - 1 november 2011 22:08


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards