♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 9 november 2011 19:48

Nu kom jag hem från tess, tog bussen den tar ju ett tag så kom hem alldeles nyss.

Min stackars Mami är sjuk så det blev Thai för mej igen (haha skadar inte mej) onyttigt är det väl ändå inte? Aja Whatever, så flummade jag och Tess runt vid hennes skolaa och snaackade med Robin och Jocke, haha tess typ dampa loss!

Nejdå men haha det var skit kul iallafall, och hon var så gullig i sin rosa One Piece 

Yees ;) Typ det har hänt, vad har ni gjort idag?

 



 



Såå egoo, jaaag vet!!!

Nu så ska jag äta och kolla på solsidan med mami, sedan få min underbara skönhetssömn! 


PUSSAR'N!


    

Av Zanni - 9 november 2011 17:14

Shoooz, sitter hemma hos Tess som jag sa i vidieon, vi bah softar!

Nu ska vi ut oh rööööja, haha driver men vi hörs när jag kommer hem.

 

(bildrepris, sånt älskar vi!! Eller iinte? HAHA!)

PUSS'N!  

Av Zanni - 8 november 2011 20:33

Lite random fråga, men vad har du för hörlurar?

Svar: Jag änvänder dessa:

Har ingen aning om vad de heter, nån som vet?

Komentera, så får ni en länk!? 

Puss!  


Av Zanni - 8 november 2011 19:34

Har mycket att berätta, men börjar från början!

I skolan så kom vår mattelärare och frågade mig om jag ville vara med i Lilla aktuellt för att ja typ är den ända tjejen som är pratglad i vår klass haha, stolt duvet *blink*!

Vi skulle typ bli inteljuvade om vad vi tyckte om att fler och fler föräldrar fixar typ som en gps till sina barns mobil, så de kan se var de befinner sig.

Haha döda mig, jag såg säkert ut som ett mongo!!! Asså seriöst, nån sjukt mig!

 Det ska typ sändas på torsdag nån gång runt 19:00 i barnkanalen, tror jag?!

Hah ber er kolla inte, eller om ni gillar mongon såå. . .?

Sen så tåg jag typ tåget hem och så gick jag och mami och åt på thaimat, gött alltså! 


Bild på mig och två från vårt "TV- Team" haha!  

       

Min mat, hahah omg det ser fett uuuäääk ut!?


Nu ska jag ta ett bad, ansiktskmask, scrub och mitt nya bodylotion, lovely!


Puss'N!

Av Zanni - 8 november 2011 19:20

Berättar mer strax, ska bara fixa en kopp chailatte!


ALLA SOM KOMENTERAR RÄTT SVAR FÅR EN LÄNK!

  

Av Zanni - 8 november 2011 07:14

Godmorgon tisdag och alla fina läsare!

Man blir ju riktigt lycklig av att kolla på statestiken, alltid över 50 unika om dagen, stolt här!

Jag har precis fixat klart mig och sitter nu med en kopp te brevid mig, så nu ska jag starax springa ner till bilen och få stjus till tååget.

Vet inte hur dagens planer ser ut, något kul hoppas jag väl på, tidiga dagar i skolan denna vecka så kasnke ringer Tess och chillar hemma hos henne.

Men vi hörs om det senare, Puss! 

 


Har på mig en vit kofta, svart linne och ett par mörka jeans. Enkelt men snyggt!

 

Av Zanni - 7 november 2011 21:03

Åhh vad jag älskar er!

Ni ger mig så otroligt mycket glädje, ni höjer min statestik MED HÖÖGA SIFFROR, komentarar mycket, gulliga mail och en massa!

Detta bär jag med mig hela tiden, ni gör mina dagar, läängtar alltid till att få komma hem och kolla komentarerna och inkorgen, fortsätt!

Blir så otroligt glaaaad, KÄRLEK TILL ER! 

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards