♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 14 november 2011 13:36

Hej här kommer ett inlägg från miii, Zannis

underbaraste vän. 

Är en stooor läsare på zannis blogg visst e den bra?! 

Ja, fortsätt att läsa den tyker jag så 

att ni inte missar något rfån Zannis flummiga li xD 

tycker ni att jag låter intresannt, (även om

ni inte et något men...) så följ mitt tråkiga liv. Ni vet ju att 

Zanni är en liten Shoppaholic, gissa vem som mer 

är det ??!!?? :o JAAAG!

JAg 'älskar att shoppa, och hundar typ. 

Men kolla in min blogg på http://amaliaofsweden.bloggplatsen.se/ :) 

Vi ses där!

Bild Zanni tog för ett tag sen, schnygg va?  

Av Zanni - 14 november 2011 13:27

Sitter i skolan, pluggar svenska men har bra musik i lurarna så det är okej!

Jag hadde med mig min dator idag, såå jag tog lite egooo i webb kameran.

Egooogirl you know!  

Jag har arbetspass, därför kan jag blogga,men efter har jag Matte. Fuck Off!!!


Efter skooolan så ska jag och Amalia kolla stan, sedan käka på donken, sedan dra till henne och kolla på TWILIIIIIGHT!!!

Men vi hörs när jag kommer hem då, PUSS!

   

Hahahahahahaahahahhahahahah!!!!



Av Zanni - 14 november 2011 09:35

Hej alla Zannis bloggläsare :)

Jag heter Saga och är 12 år, lika gammal som Zanni, men jag går i sjuan. Smaart girl u know ;) 

Men har inte så jättemycket att säga om mig själv. Helst så är jag i stallet, på handollsplan,

med kompisar eller familjen.

Jag rider på Vendelsö ridskola, världens bästa ställe där finaste står  

Men iallafall, i helgen så har jag inte varit i stallet :( men har spelat handboll o chillat! 

Nu sitter Zanni här och kommenterar blogginlägget o One Piece reklamer.....

Haha men ha en bra dag nurå, för det tänker jag ha!


 

Av Zanni - 14 november 2011 06:44

      Godmorgon älsklingar (joo för ganska många är ni ju), sitter halft fixad i sängen nu.

Men nästan klar iallafall, ska bara äta lite frukost och bädda sängen och sedan kolla på tve, om jag hinner haha.

Jag älskar ju att kolla på tve på morgonen, det är så. . . Mysigt! 

Bjuder på en låt + "Dagens Outfit"!



   

Rosa Tröja- Zara

Vitt baslinne- Bik Bok

"Glans" tights- Top Shop


Hoppas ni får en fin dag så hörs vi ikväll, PUSS!




Av Zanni - 13 november 2011 22:00

 

Nu blire godnatt för mig och er, eller jag ska fixa mig för sängen och sånt först sedan läsa och ZzZzZ!

Skola imorrn. Suck.

Aja livet leker ändå, såå whatever?

Men vi hörs som vanligt imorrn, Godnatt Pussar 

    

Av Zanni - 13 november 2011 20:34


Jaadå 
Jaadå hey jaadå hey !
Jaadå hey ! jaadå hey ! (X 4) 
högt lågt överallt jag sa:


Ja vaknar med huvudvärk o sten i mitt bröst
ja vet ingen tröst, ja måste sluta be till min törst
för de som kändes jobbit känns nu dubbelt så svårt,
o hur illa betedde ja mig på klubben igår?
ja va vidrig mot vänner, va sa ja till tjejen,
bråka med vakter o ban värsta grejen . 
Ligger kvar i sängen o hoppas känslan ebbar,
tills rummet krymper o ja trängs med väggar. 
Hon e fem i elva telefonen den ringer,
försöker återfå min energi men formen försvinner, 
ut i en bakfylla blandad med ångest,
ja säger samma sak för sextusenandrade gången. 
och ja ska aldrig mer göra så ja känner så här
de kvittar vilken fest de e – hur många ja känner där. 
ja svär om ja bara kan klara idag
ska ja ta mig i kragen o vara så glad. 


(Refr.)
för the botten is nådd 
hur långt kan man gå 
hur lågt kan man sjunka,
hur kasst kan man må 
de kändes förjävligt innan,
men de börjar bli lite bättre nu min vän
om ja tappar fästet o trillar ner ska ja klättra upp igen


tillslut när ja orkar ta mig upp ur min bädd
får ja en chock när ja ser klockan e kvart över ett
ja skulle träffat min syster för typ en timme sen 
ja missa telefontiden hos kronofogden igen, 
men ja lär ju mig aldrig av mina misstag





vilket ämne e de ja har en brist av 
varför går jag alltid över gränsen,
min hjärna den står där bredvid när det händer 
ja måste ringa runt o be om förlåt
de känns som ja hellre vill dö men vi får se om de går 
tacka fan för mina polare har tålamod med mig 
hade jag vatt dom hade jag knappt tåla o se mig. 
Min kyl den e tom ,
mina pengar e slut alla ledtrådar säger: förändra dig nu. 
patetisk o ynklig fy fan vilken dag,
ja duschar men samvetet det sitter kvar


(Refr.)


deppig som ja e börjar ja tänka på annat
som gör mig ännu ledsnare o ja e nästan förbannad 
men de som inte dödar mig blir ja ju starkare av 
de dags o styra upp skiten o göra smartare val. 
så knast man kan vara 
ja man smäller av, o de knappt att man klarar av sånna sämre dar
innan de går för långt , nu e ja desperat 
ja vill ju se till att göra nånting bättre av
denna korta tiden vi har här på denna planeten 
kan man inte gå runt o skapa sina egna helveten (RAUGH!!)
äntligen så börjar ångesten släppa
o den bästa medicinen för mig e sånger som denna. 
Vi tittar upp, ner, överallt,
ja sa upp, ner o överallt .. heh heh heh överallt
wooooooooooh


(Refr.)


vi tittar uppåt, uppåt, uppåt 
vi tïttar uppåt, uppåt, uppåt
jaadå jaddå jaadå
hah 
högt, högt, lågt, överallt



♥♥♥ 







Av Zanni - 13 november 2011 19:20

Nu ska jag sätta på mig mjukisar och ansiktskmask och sedan placera mig in soffan med Twilight och blåbärsoppa! 

MYS! 

    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards