♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 19 november 2011 16:09

Ni tjatar ju om massa videos, hår, smink, rum allt!

Sminkvideion har ni ju fått, nu kommer snart en hårvideo upp också!

Happy? :D


   Puss!

Av Zanni - 19 november 2011 13:42

PINK PINK PINK, MY LIFE IS PINK!!!!!!!!




ZANNI OF SWEDEN!!!!!!

 




Av Zanni - 19 november 2011 12:17

Dig själv:
Vad heter du? - ------- "Zanni" Petersdotter
Vart bor du? - Stockholm oh Södertälje
Syskon? - Yees
Husdjur? - En katt, en hund
Bor du hemma? Ehh Jaa!

Senast

Kram - Mamma
Senaste kyss - Ehh... Ellis!
Du bråka med en kompis- Småtjaffsade med Amalia, som alltid!
Du åt  - Nu, ett äpple!
Du drack - ChaiTe

Mode

Vad gör du om du ser världens snyggaste plagg - Provar, kanske köper om det är värt det/har pengar
Vad är högsta priset du skulle kunna lägga för en tröja - 199(200) om jag köper den, annars bryr jag mig inte alls.
Högsta priset du skulle lägga på jeans - 1000
Skulle du kunna köpa något begangnat - Ja, om det är välskött och som nytt!
Hur mycket spenderar du på kläder i månaden - Mellan 1000-2000 ( om pappa betalar) annars 400-500 kanske.

Utseende

Använder du: 
plattång - Alltid
hårspray - Ja, när det behövs
hårmouse - Nej
Värmeskydd - Ja såklart, vill ha mitt hår kvar.
Fondation - Ibland, om jag vill täcka någon stort område, annars bara täckstift och concaler.
Puder - Aa, hm's det för 50 spänn.
Rouge - Ibald
Mascara - Jaaa!
Eyeliner - Nej, men ibald kajal.
Ögonskugga - Nej, kan typ inte haha.
Ögonfransböjare - Ibland

Har du:
sport
Gått på fotboll - Nej

Gått på tennis - Nej
Gått på simning - Nej
Gått på hockey - Nej
Gått på balett - Jaaa!
Gått på gympa - Jaa!
Gått på ridning - JAAAA, hela livet, min passion, fast just nu har jag en paus.
Gått på dans - JAA, balett, street oh jazz.

kärlek:

Gillar du ngn nu?- Nej, snyf!
Senast du va på g med ngn? - Vet inte, aldrig typ! 
Kramat någon - Varje daaag!
Pussat någon - Varje dag!
Varit kär - Jaa, lite halft!
Varit olyckligt kär -  Nej!
Inte varit kär i nån, som varit det i dig- Ingen aning!

Av Zanni - 19 november 2011 11:51

Hello Babes, haft en bra morgon!

Jag fick en super start, först en god frukost och sedan lång promenad med Mami och hunden, med chaite i handen. 

Träning you know!

Yeees ;) Det är vad jag hunnit med hittills, nu ska jag lägga mig i ett bad, peela ansiktskmask med massa ljus och en skvallertidning.

Tjej är man ju alltid, love life!  

    

Promenadens charmiga outfit, tycker ni?


Stooora SSS mjukisar, ugg och med chaite i handen!


PUSS!

Av Zanni - 19 november 2011 10:18

Av Zanni - 19 november 2011 08:11


du och din äckliga finnar, uääääak spyr av dej!!!!
Skitful, gå oh dö, det finns ingen som besöker denna man vill inte må illa!!!!!
FET! 


Svar: Hej på dej juljhan!

Nu måste jag bara få ställa en motfråga!

Vart är mina äckliga finnar?!


Dom finns inte, har några små prickar i pannan som kommer och går med jobbar på att få bort de!


Glädjer mig mycket att du spyr, hoppas du spyr upp dina tankar om mej!

För du mår bara sämre, medans jag bara får ett starkare själv förtroende!


Är jag fet?!


Nej inte någon stans, vet inte vad det är med folk nu för tiden!?

(jag har fått två andra liknande komenterer, men inte orkat ta upp det)


Jag har aldrig någonsin varit fet, är en helt normal 12-åring, det ända är att jag har ett så runt ansikte. Men whhatever så är jag inte fet!


Gå oh dö tycker jag inte att någon ska göra!


Och om ingen besöker denna blogg skulle det vara intressant att veta VARFÖR jag alltid har mellan 50-90 besökare!?



Sådär nu har jag gett dej en mening med ditt liv, lisa ut mina frågor!


Pusss!

Av Zanni - 18 november 2011 23:12

Orkar inte, ska ta hand om mig själv. Inte andra.

Vi hörs imon!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards