♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 18 november 2011 22:05

Ääär...

SAGA!

Grattis till dej tjejen!

http://fotonavsaga.blogg.se/





- Galet duktig på att fotta!

- Skit mycket fina bilder!

- Massa Photoshop tips!

- Blogg.se tips!

- BRA BLOGG HELT ENKELT, Grattis... http://fotonavsaga.blogg.se/

http://fotonavsaga.blogg.se/



Kraaam! 

Av Zanni - 18 november 2011 21:52

Fyfan!

       

Av Zanni - 18 november 2011 21:31

Hello Bitches, kollat klart på filmen nu haha fett skön jue!


På söndag ska jag med Amalia och Emmy ohh se Breaking Dawn, hadde tänkt bjuda med Ellis också men hon såg den idag, så nej! ;(

Men whatever så ska hon kanske med mig på Timbaktus konsäär, hoppas hon vill iallafall!

Hon var såklart den fösta jag tänkte på, älskar dej så otroligt mycket bästavän, min andra halva 


Iallafall ska det bli galet kul oh se den, med de bäääästa också!


 

Av Zanni - 18 november 2011 19:20

Bueas Tardes babes! (haha spaaanska)


Sitter just nu i min rosa morgonrock, pyjamas shorts från Gina och myströja från Bik Bok.

Och nu så ska vi kolla på Nina Frisk, jag beställde den förra veckan från Love Film, och nu har den kommit.

Nu har ni lite update på vad som händer hos mejj!



Bjuuuder på kvällens outfit också haha, Känner mig som en Kuuung! En rooosa Kung *Blink    


Puss!

Av Zanni - 18 november 2011 19:03

 

Fixade mina naglar med ett nytt nagellack igår, tycker ni?

Av Zanni - 18 november 2011 18:05




Alla presenter av Mami!


 

Tekopp från Mateus, rosa såklart! Och mitt favorit te, haha  


Varma sockor och en Termosmugg.

   

Doft ljus och en spegel-ljusbricka. 

OMG OMG Jaaaaaaag ska på Timbaktus konsert, men en kooooooompis!!! UNDERBART! 


     Hihi fick detta av min låtsaspappa, bäst jue!


NU DET BÄÄÄÄSTA!  


Haha passar mig perfekt ju?

Känner mig som en kkung!

ROOOOSA! 

 

Älskar den, haha har på mig den just nu också, mys!

Vad tycker ni? Passar den mej?



Är iallafall galet nöjd, TAAAAAACK!


 Puss!

Av Zanni - 18 november 2011 17:37

Hello Babes, allt bra?

Jag sitter och nästan hoppar så glad är jag,för när jag kom till mamma så hadde hon dukat fram bullar och Te, sedan kom hon med tvåå kort och en full stoooor kasse med mina paket, najs eller?

Är så galet nöjd med allt, ska såklart visa er snart i ett annat inlägg.

 

Det jobbigaste med skilda föreldrar är att man inte kan vara hos båda PÅ födelsedagen, och det bäästa att man får så mycket dubbelt! :)


Kom senare en tänkt hit, dels för att jag var tvungen att stanna på resurstiden i skolan (hela min grupp, vi skulle göra klart vårt Kemi-arbete).

Och dels för att SL är idiotiska, mitt tåg var försenat 40 jävla minuter, och det var inte heller tåget som gick hem till mej utan ett som stannar några stationer innan, asso herregud säger jag!

Men då så beställde min låtsas pappa en taxi åt mej, var helt genom frusen.

Jag hade bara mina fodrade coneverse, jeans, ett linne och sedan min winterjacka på!

Måste ju ha någon tjocktröja också...

Aja nog om det!


Föör imorrn...

Så är det fest för mig, galet mycket folk som kommer.

Mamma som bjudit alla typ, men CASH CASH CASH!

Shoppa, shoppa och shooppa?! Hehe ;) *Blink*




PUSS!




Av Zanni - 18 november 2011 16:15

   

Nu så kommer lite bilder från igår + presentarna jag fick igår, som jag lovade!


Visst var tårtan vi beställt fiiiiin, sjukt goo också!

     

Hehe typ de enda bilderna jag hann ta, kameran laddade ur :(


Presenterna nudå. Allt är från släktingarna, har ju redan fått mitt av pappa!


Läppglans och Nagellack.


Choklad och en kofta (mycket finare i verkligenheten, MYCKET)!


Och sedan... CASHHHH!!!! Neeeeeeeeed i baby! 1000 spänn, ohyees ;) 


Shiiit min facebook-logg är bombad med grattis, har skrivit taack till alla nu. *Stolt häär!


PUSS!








  





  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards