♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 11 november 2011 16:01

Det är ju Farsdag nu på söndag, jag har köpt lite grejer (fin choklad) till min underbara pappa, Har ni köpt något till era pappor?

   

 

Jag hadde bara 100 kronor, så det fick bli en lite finare choklad istället för en slips haha!

Den ser också mindere ut på bilden än vad den är i verkligheten, bara så att ni vet.


Puss!  

Av Zanni - 11 november 2011 14:49

 

Varför shoppar du HELA tiden, ljuger du om allt du köper? Asså hur har du råd, dy är ju lixom bara 12!!!!!!? 

Svar: Hej Saandra, den här frågan tycker jag att jag får lite väl många gånger från olika namn men samma IP-Nummer, något skummt med dej Saandra?

Aja jag kan väl svara en sista gång!

JAG SHOPPAR INTE ALLS OFTA, HERREGUD! 

Shoppar ibland, blir så glad över det ;D Jag får inte heller speciellt mycket pengar, månadspeng, när jag behöver ibland, hjälper till osv. .

Och tills sist, HERREGUD NEJ JAG LJUGER VERKLIGEN, VARFÖR SKULLE MAN LJUGA OM EN SÅDAN SAK!!!!!!!?

Ge mig lite svar, TACK!!?

 

Haha omg, sådär är väl inte jag?  


Du heter väl inte Nadine?

Svar: Där kom det . . .


Skulle du kunna visa nån bild på din hund?

Jo självklart kan jag det och för er som inte vet så heter han Pontus, HÄR kommer två stycken:

 

Vår älskade skatt på en badstrand i sommras, gullig visst?

Älskar verkligen denhära bilden på mig och Pontus, så mycket glääääädje i den haha! 


Hejsan Zanni ! När kommer min länk ? (a) 

Svar: Nu kommer den och Tessys med: http://bbeasbabbel.blogg.se http://tessys.bloggplatsen.se/


Tessys blogg är det jag som designat, stolt duvet! 


Det var nog alla, fråga helldre i frågerutan förresten!


PussohHej!

 








.

Av Zanni - 11 november 2011 14:37


Haha döda mej mongoo varning så hårt! Men kolla på hela, slutet är ju as gulligt på mej haha!  

Av Zanni - 10 november 2011 19:07

Gaaahhh, snart är man in da television då?!

Kollar ni med mej!?

 

Av Zanni - 10 november 2011 17:59

För er som plattar håret är detta nästan ett måste! Även om man änvänder värmespray så sliter plattången så galet mycket! Jag tar lite sånt här i håret varje gång jag plattat det, den reparear håret, gör det mjukt och glansigt!

Som ni ser så är det nästan slut, haha älskar det. Dock ganska dyrt (för att vara en hårprodukt) 176 :- och det finns på nästan alla frisörsalonger, så köp det om ni vill ha kvar ert hår! 


Av Zanni - 10 november 2011 16:56


Nu så ska jag ta ett långt och härligt bubbelbad, sedan ansiktskmask och smörja in mej med mitt nya u n d e r b a r a cocoslotion, det kallar jag käärlek!

Detta är även mitt bästa skönhetstips, lägg er i ett bad och bara njuuuut . . !

Puss på er så länge!        

Av Zanni - 10 november 2011 16:00

Saknat mej, nu är jag hemma!

Dagen har varit helt okej, haha idrotten var ju bäästa vi hoppade hopprep, sedan hadde vi SO prov och fick till baka våra förra prov! Stolt här *blink*  

Sen så åkte jag typ bara hem, sedan så gick jag hem med Pontus om ni inte vet så är det vår hund.

Men fick ju cash, så? Behöver verkligen det!

Och om exakt EN vecka så fyller jag år, cash cash cash, shoppa shoppa shoppa? Eller spara lite också!

Sen får vi inte glömma att jag är televisonen klockan 19:15 på barnkanalen!

Yeeees ;)

Det är ju så kallt ute, men ingen snö. Hoppas det kommer snö till min födelsedag 17 november.

Nu så ska jag dusha fixa lite mellis och sedan blir det väl att kolla på sig själv på television, döda mej.

 

Haha kolla mitt feta face!

Puss'N!  



Av Zanni - 10 november 2011 13:30

Köpte en påse godis att ha på tåget, gaaalet hunrig!! Arghh tåget är 10 minuter försenat, aja vi hörs när jag kommer hem, puss!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards