♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 18 november 2011 08:21

Fokis nya design är ju äntligen uppe, söt visst?

Men tycker det är jobbigt när headern byter bild hela tiden, men foki är ju bara så gullig!

VAD TYCKER NI HISS/DISS?


Update: Jag vet att dagens blogg vinnare är sen, men jag väljer ut ikväll,PUSS!   

Av Zanni - 18 november 2011 07:56


Hahahahahhahahahhahahahahaha.....!!!!!

  

Av Zanni - 17 november 2011 22:11

Hey alla babes! Haft en bra kväll?

Jag har haft super mysigt, massa CASHH! Haha spara?!

Rik chey här alltså...

Visar lite bilder igår, presenterna + lite mer!

Sitter just nu och kollar på film och luktar på min nya parfym, taha!


Imorrn ska man till mami,så jag började packa precis när gästerna gick, bara datorn kvar nu då.

Spännande imorrn alltså, min mami brukar göra så gaalna födelsedagar.


Jusdet jag ska på Breaking Dawn nu på söndag med Amalia, Emmy och maby Elliz!?

Gaaalet nice ju! Men mer om det senare.


Ska fixa naglarna och fortsätta med min film nu, så vi hörs imorrn älsklingar! 




Jaaaag ;*


PUSS BABES!    










Av Zanni - 17 november 2011 20:40

Blev en enkel oh snygg outfit idag, på 12-årsdagen ;)

Vad tycker ni?

 

Av Zanni - 17 november 2011 16:10

Hello sweetis, har nu fottat alla mina presenter, men slut är det inte en haha för det första pappa sa när jag kom hem var:

"Jag har hittat ett paket?!"

Men ni ska få se ALLT efter lördag, då har jag fått av mamma, gäster hos mamma och så ikväll nudå.


YEEES ;)


Min födelsedags-frukost, mmm...  


   




     Nån film om typ mäniskokroppen (random?), cashhh, och en U N D E R B A R parfym!


  

Åhh vad jag älskar flaskan, den lukar ju gaaaalet gott också!


      Denna skitfula min myyyyysiga tröjan fick jag nyss, TACK SÅ JÄTTE MYCKET PAPPA! 


Nu så ska jag börja fixa iordning mig, de kommer ju snart!


Vi hörs ikväll eller i imorrn, PUSS!




 

Av Zanni - 17 november 2011 14:20

Hello babes! Glömt vad som händer idag, nej det har ni väl ändå inte?

Er kära Zanni Of Sweden fyller ju år, 12 år! Ett år närmare döden, nejdå verkligen inte har hela livet framför mig! NU KÖR VI ALLTSÅ!

Gaalet nöjd med allt jag fick imorse, vem vet kanske kommer mer ikväll?!

Visar er iallafall när jag kommer hem, spännande?!

Sedan väntar ju presenter på mig hos mamma också, bäst att ha skilda föreldrar jue.

Ikväll kommer släkten hem till mig och pappa, så updaten blir ju inte den bästa under kvällen kanske. Bilder kommer såklart också.


Update: Sitter fortfarande i skolan och dampar på Anton, slutar 3, om en halvtimme då, gahh döda mig orkar verkligen inte! Som tur är så är det EA, mååste verkligen komma igång med svenskan.

Nu vet ni lite om vad som händer i mitt plejs, och så hörs vi senare!


Tycker nästan att ni kan skriva grattis till mig (haha), det värmer!  


PUSS!

 

  

Hihi jag var ju bara tvungen!

 

 


Av Zanni - 16 november 2011 23:45

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards