♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 20 november 2011 09:12

Happy girl här! Ska ju på Breaking Dawn med mina tjejer idag, de ända som fattas är ju Ellis och Kammiz, mina tjejooor!

Haha driver!


Jag vaknade nyss, ska ta en snabb dush fräsht eller? Sedan fixa mig galet, och sedan dra mig in mot staden!

Får kanske med mig lite nytt hem? Haha har ialf bara med mig 450 om man då räcknar med presentkortet på h&m.


Men nu ska jag börja fixa mig, vi hörs när jag är klaar, pusss! 


   

Busig brud eller? ;)

Av Zanni - 20 november 2011 01:03

Inge roligt fölk som loggar in på skype, jag och ellis orkar inte längre!

Så ska sova nu, PUSS!


 


Av Zanni - 19 november 2011 23:24

 

Väntar på mina skype-vänner, gahhh...!



Puss!

Av Zanni - 19 november 2011 22:46

Exakt såhär ser mina ögon ut, till er som undrat!

 

Uäääk ser äcklig och gul ut i ögonvrån, ignorera bara, sorry!


PUSS!

Av Zanni - 19 november 2011 21:25

Skitbild, men visst är vi otroligt lika!

   

Av Zanni - 19 november 2011 20:53

Okej happy nu eller, CASHHHHHH! 


 

Omg, nu har jag: 3350! 3350 jävla svenska riksdaler, sjuuuukt asso!

Zanni is back!

Present kort fick jag av mina fina bror, laddat med 300 spänn också!    




 Biio kort, nu slipper mami betala min biio imon! Laddat med 300!

 

Haha jag fick ju bääästa av min andra morbror, han hade "plastat" in mina pengar (min present) i plexi-glas, det tog typ en halv timme för mig att få upp de, YÄÄÄY! 



Rökelser, oxå av min fina bror 


Söta örhängen fick jag av min moster! + Pengar till gelekit, naaaglar you know!    

Handgjort halsband, av min gammelmoster! 


Pusssssss!


       

Av Zanni - 19 november 2011 20:11

Azuuum tonnight, haha nää inte direkt!

Men mysigt här det varit, älskar min stora släkt, älskar att buuuusa med mina morbröder, såå sköna ju!

Men vi har som sakt haft det skit mysigt här, + massa cashhh oh presenter till mej!

SHOPPA SHOPPA SHOPPA SHOPPA, SPEEEEENDERA!!!!!!!?

Eller spara?! NÄÄ!


Min gudmor hennes man och deras lilla bebis kom också, såå otroligt söt!

Har lite azuuumbilder från kvällen, bjuder stort!


 



Amen hur SÖÖÖT får man bli?!

   

Mmm, min mammas Semifreddo! Asso så jävla gött!

Det är typ hemmagjordglass, på ett specielt sätt, och det är typ från Costa Rica/ Spanien mi madre kommer därifrån! 


Nu ska jag visa er alla presenterna, puusssss'N!  

Av Zanni - 19 november 2011 18:02

 



Vitt Baslinne- Bik Bok

Tröja- Monki

Jeans- JC 

Armband- Mina och Ellis vänskapsband, som ellis virkat!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards