♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 25 november 2011 22:13

Tjenare, vill börja med att be om ursäkt (igen) för min så gaaalet dåliga uppdatering idag.

Men jag har verkligen inte haft en sekund, hadde isåfall bloggat, *statestiken wiihoo!


Men idag har jag var jag, mamma oh min låtsaspappa på ikea kääärlek nivet*! Nejmen det är ju underbart att bara gå runt och kolla, och köpa, mamma betalar...!

Vi köpte lite grejer till meejo, och sedan köpte de en matta till vardagsrummet för.. 8000 riksdaler!!!! Jah bara whaaaat...???! 

Men riktigt snygg blev det haha (kanske visar), så kanske värt det!?


Yees ;) Efter Ikea så gick vi och såg Breaking Dawn min mamma ville sedan haha, men vad gör det?

Breaking Dawn x2!

Sedan gick vi och käka på matotget i Heron, jag tog Donken och mamma och min låtsaspappa tog något grekiskt, höhö...!




 Ett "överkast" kommer nog bli sjukt fint, visar imorrn!

Galgar, next en ny garderob att fylla?  


 

Min efterlängtade gosigamys matta, MYCKET billigare än den mamma köpte bara 695 :- tror jag..?


Supernöjd iallafall, puss!  

Av Zanni - 25 november 2011 07:15

Slänger in min outfit nu, ska strax dra mig in mot skolan då..! 

Hoodien- Fått av Juliah, från Victoria Secret's

Baslinne- Bik Bok

Jeans- Jc

Halsband- Åhlens 

Av Zanni - 24 november 2011 20:27

Jag och mami köpte pepparkaks deg på vedungs bageriet idag, och nu blire och baka!

Det är ju 1 advent nu på söndag, herregud...!


 

Snyggare har man ju varit?


Hörs imorrn, puss!   

Av Zanni - 24 november 2011 19:59

Fick med mig detta söta hjärthalsband idag, tycker ni babes?

Från Åhlens ca 80 :-


   

Av Zanni - 24 november 2011 19:32

Hello älsklingar, förlåt att min update inte varit på topp idag men jag kolla stan oh fika med Amalia. Sedan åkte jag hem drack te och åt bullar med mamma, så ja har haft fullt upp!


Men i skolan tog jag och Hannabeliiitoo min bebis massa egoopics eller vad man ska kalla det? "Egopics x2, *blink<3


Yees ;) Det är väl der ända jag haroh bjuda på idag, fick även med mig ett litet halsband hem. Visar strax!

      

   

   

 

Ibland är man ju bara såå snygg!


Puss!

Av Zanni - 24 november 2011 08:46

Kom nyss till skolan har eget arbete och jobbar just nu på min svenska, som ska vara klar idag. Hmm... ;(


Gick och köpte något som 7eleven kallar för "Frukost Deal" jag undrar jag...? Bulle och kaffe = fukost?

Haha men gött är det iallafall! ;)

 

Nu ska jag fortsätta med mitt svenskaarbete, puss sötisar

 

 

Av Zanni - 23 november 2011 19:15

Nu blire filmmys med mamma + godis och choklad med luftbubblor!

   

Av Zanni - 23 november 2011 18:46

Något som alltid måste finnas i väskan, iallafall om man heter Zanni!


     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards