♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 28 november 2011 06:43

     

Godmorgon snyggingar, sovit gott?


Jag har fixat mig hela morgonen och sådär, ska bara äta lite frukost och sedan åka in mot skolan.

Jo jusdet,jag har väl inte berättat att jag har börjat bo två veckor hos mamma och två veckor hos pappa, istället för att bo en vecka?

Aja så har jag gjort det iallafall och det är galet skönt faktiskt! ;)


Planerna för dagen blev ändrade, jag måste åka hem för min (låtsas) bror kommer på besök och han är pokerspelare så är inte så ofta hemma och då så måste jag träffa honom när han väl är här..


Så jag kan inte träffa Tess, trååkigt ;(

Men Tess är i stockholm så vi kan kanske åka hem tillsammans, ska ringa och höra..?


Yees ;) Det är så min dag ser ut! 


   Litet smakprov på outfiten!

Btw så noppade jag ögonbrynen igår också, inte alls mycket men visar er sen, pusss!

Av Zanni - 27 november 2011 19:56

Jag och mamma missade ju så mycket bättre igår, de var ju på den dära festen jag vägrade följa med på haha!


Så vi ska kolla på det nu istället + äta popcorn!

   

Vi hör väl som vanligt imorrn, PUSS & KRAM!

Av Zanni - 27 november 2011 18:29

Vilken är eran favorit outfit?

Skulle vara så sjukt galet kul att veta, så alla som röstar få en länk + 1 hiss om deras blogg! Och såklart blir jag super glad om ni röstar även om ni inte har någon blogg!!!  

Så kom igen babys rösta, länkarna kommer om 3/4 dagar!!


 


Av Zanni - 27 november 2011 17:20

Halva köket är fullt av lussekatter, pepparkokor och julkäsla! 

Mysigt, det luktar också såå gött!


Vi har nu nyss fikat lussekatter, pepparkokor och glögg med russin och mandlar.

Mmm..

 

Go'fika!


Puss! 

Av Zanni - 27 november 2011 16:03


Idag är det ju söndag vilket betyder att ta hand om sig och fixa allt inför skolan!

Söndagar är rätt härliga på den sidan, men helst hemska eftersom att skolan börjar sedan.. ;(


Men jag har faktiskt riktigt roliga planer iför veckan, på måndag ska jag träffa Tess och kanske Janina (tess sa det) i stan och såå..

Så vi fikar väl och kanske lite shopping, höh?!


Ni får veta mer om planerna under vackan, för nu ska jag fixa iordning mig inför veckan.


Dusha, peela, hårinpackning,

smörja med cocoslotion.

Ha ansiktskmask.             

               Äta middag och plugga lite                   

                       + platta och fixa håret inför måndag!!!!

   Mysa ner mig medskvallertidning,          

och få min skönhetssömn i sängen.


Det är det jag ska syssla med ikväll, fast först ska vi fixa klart med bakandet, puss! 

          

Av Zanni - 27 november 2011 12:45

Nu så ska jag och mamma baka meer pepparkokor och lussekatter, mm..

Älskar att baka!! (i typ en timme) höh..

 


   

   


Puss! 

Av Zanni - 27 november 2011 11:45

1 advent idag, mysigt igår så julstädede vi här hemma hela dagen.

Så det är massa julpynt och riktigt städat över allt, tillomed i mitt rum!


Jag vaknade till doften av pepparkokor, och sedan gick jag ut i köket för att typ kolla ved det var som luktade. 

Och då står mamma där och har dukat upp värsta mysiga jul-frukosten och hon bah GLAAD ADVENT!!! 


Hihi jag blev så glad och fick julkänsla i hela kroppen, lite tråkit att det inte är någon snö! Då skulle det vara julkänsla till 110 %!!!


Men vi får hoppas att den kommer snart, saknar den verkligen!


Såhär ser det ut hos mig just nu:



  

         

Haha min mamma tycker vi har sååå otrolit mycket tomtar (det haaar vi också) så jag får först börja ta fram tomtar den 2a Advent några iallafall!

Haha!


Nu ska vi sätta upp de sista julstjärnorna, i mitt rum också! 


Puss och ha en super 1 Advent, för det ska jag ha!


PUSS!  

Av Zanni - 27 november 2011 02:21

Nu blire sängen då, ska orka med imorrn också!

Puss och godnatt älsklingar!    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards