♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 29 november 2011 12:37

MOHAHAHAAA SAGA ÄR BÄST.ZANNI ÄR SÄMST.

Av Zanni - 29 november 2011 12:10

Hej Zannis bloggläsare! :) Amalia här, ja ni har säkert hört talats om mig mycket ;) Men nu hade jag tänkt att gästblogga. Vad gör ni nu då??!!?? Jag äter lunch, det är pasta och köttbullar. Haha jag har ingenting att blogga om. Men jag kan säga så här, kolla in min blogg http://amaliaofsweden.bloggplatsen.se !!    Men ni ska såklart läsa vidare om Zannis flummiga liv xD Men nu ska jag äta vidare. Haha Zanni gillar inte Varma koppen om man inte har kokande vatten iiiii :) Men aja nu ska ni nte få driva tiden på min urtråkiga inlägg :P

 

// Kramiiizzaaaaarrr Amalia <33

 

 

Av Zanni - 29 november 2011 09:34

B e r o e n d e.. TAHAHHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAH!!!

Nejdå men det är ju värdens bästa spel Doodle Jump, måste ju skaffa en smartphone snart!


  

Nu ska jag gästblögga hos: http://zzoffan.blogg.se/ (Sofiia)  


PUSS!

Av Zanni - 28 november 2011 20:26


Länkbyte med min fina vän Emmy, hennes blogg är nystartad så jag ska hjälpa henna att få lite besökara! Så kom igen cheka fina Emmys blogg nuuuu!


(tryck på bilden eller länken nedan)

 

http://justemmy.bloggplatsen.se/

Av Zanni - 28 november 2011 19:37

Ser ni eller? JAG lagar mat!

*Stolt eller haha?*

 

Av Zanni - 28 november 2011 16:07

Hello babes!

Haft en bra dag? Som jag skrev förut hadde jag halvstudiedag vilket betyder att jag slutade halv 12, yippe!


När jag kom hem gick jag till mammas jobb, de skulle åka till någon sjö och ha adventsfirande med en super stor eld, glögg och pepparkakor!

Sjukt mysig, och jag fick också låna en systemkamera fottade massor!!

Jag ska få bilderna på mitt USB så jag kan kanske lägga upp här sedan.


Yeees ;) Nu sitter jag här hemma och ska plugga massa SO, blöö..

Men jag har en lussebulle + ett glas brämhuts smoothie brevid mig, så det funkar haha..!

Asso shiit såhäääära ful, men bjuder på den ändå!   


Puss!  

Av Zanni - 28 november 2011 11:20

Wiiihooo, halv studiedag idaaag! Så slutar typ nuee haha naaaajs eller?

Yeees ;) Vi hörs när jag kommer hem, pussss!

  

HAPPY!  

Av Zanni - 28 november 2011 07:09

 

Nu när det går så jäkla bra med bloggen kör jag igång lite länkbyten!

Så om du har +20 unika om dagen är det bara änmäla sig genom att komentera detta inläg okej?

(Ni tjänar på det, jag har faktiskt alltid +50 unika! Men jag vill ha mer så för mig räcker det med +20, medans ni tjänar +50!)


Änmäl,änmäl..!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards