♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 26 november 2011 23:50

  

 

Av Zanni - 26 november 2011 21:05

 

Av Zanni - 26 november 2011 16:57

Gokväll babes, har ni precis som jag bara slappat hemma denna lördag?

Pratat i tele med underbara vänner, ätit pepparkakor, love life! 


Ikväll ska vi bort på någon slags fest hos några grannar, men jag vill inte med;(

Tråkigt ju! Så antingen drar jag till några vänner, eller stannar hemma och nördar skype?

Vet inte än men vi får väl se hur det blir, stannar jag hemma blir det update på högsta nivå!


Ni har ju tjatat om hur mitt hår ser ut naturligt och hur jag ser ut osminkad, så nu får ni båda i ett!

La Nature♥  


Nu kom min bror så vi ska äta middag nu, lammgryta + massa gott och sedan ska mamma och låtsaspappa gå på den dära festen, bläää!!!


Puss!  








Av Zanni - 26 november 2011 15:28


Jag gjorde då en paus för att göra denna failade video till er, puss!  

Av Zanni - 26 november 2011 11:55

Vilken julkänsla man får när man kommer hem och det luktar pepparkakor i hela huset.


Älskar det, älskar julen! All snö (om den nu kommer), när det är mörkt ute och man tänder massa ljus och rökelser, doften av granen, julklapparna så klart och att julhandla. Det är ju såå underbart!

Haha shiit jag låter som en 7-åring men sant är det ju!

Eller vad tycker ni?

 

Av Zanni - 26 november 2011 09:50

Son ni säkert förstått bor jag på landet hos mamma, på en ekoby ugnefär 4 kilometer till närmaste centrum, till närmaste centrum med shopping och så är det väl kanske 2-4 mil har verkligen ingen aning.

Men som tur är finns det pendeltåg, yees ;)


Men jag hatar verkligen det, för om man blir sugen på något typ choklad, glass vad som helst så måste man komma på det typ 4 timmar innan, när man är i affären!

Annars måste jag gå, cykla eller be mamma stjusa mig och hon orkar inte alltid det, blääääää för landet!!!


Men oftast är det super mysigt 

   

Bilder från mitt fönster, ni ser vår tomt på lite av stallet.

Alla tre bilderna är samma, men olika redigerade! 


Av Zanni - 26 november 2011 01:00

Av Zanni - 25 november 2011 23:30

Fredag babes!

Vilket betyder leeeeeeedig, än så länge har jag inga galna planer iför helgen :(

Tess är med Janina (men ska träffa de båda på måndag), Ellis sjuk ;(, Kammis vet jag inte, ska ringa henne NUU!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards