♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 21 november 2011 20:01

Har haft ett snack med mamma nu, om att noppa ögonbrynen!

Hon tycker inte att jag ska göra det, men FÅR om jag inte gör så mycket, ofta och såå...?

Måste ju prata med pappa också...?


Men vad tycker ni?


Noppa eller inte?


Mina ögonbryn känns som två buskar, ushh..!!!


Hadde tänkt mig något i denna stilen:


Hiss/Diss?


I need help! 



Av Zanni - 21 november 2011 19:34

Om man lägger ihop ALL min mini shopping, undra hur mycket man skulle få då?! Nån som orkar räkna?! Ni får en länk då!


 

Skitmysig tröja från h&m

 

Solpuder och puderborste båda från h&m, spara duvet* ;)

Värmeskydd från Konsum, fick av mamma.


Puss! 

Av Zanni - 21 november 2011 19:33

Såhär fina blev mina naglar efter lite fix, vad tycker ni om lösnaglar?

 


Av Zanni - 21 november 2011 19:04

Hello babes, haft en bra dag?

Jag har haft en grym dag, efter skolan åkte jag och mötte upp bästavän i stan.

Vi åkte in till Hötorget och kollade runt jag köpte en tröja och lite smink (visar sen) och sen gick vi och käkade på dooonken, gött alltså!  

Var verkligen super mysigt att träffa henne, såå länge sen ju typ en och en halv vecka!

Men vi hadde super kuuuuuuuul som alltid såklart, haha vi planerade även en galen grej!

Se breaking dawn och skrika ut på slutet vad som händer? Haha nää...!?


Annars så var väl skolan lika okej som vanligt, fast matten var skit seg och kall värmen var typ trasig i mattesalara, bää...!


Yeees ;) Så har min dag sett ut! 


Vår fina middag, glamorös är ju rätt ord, helt klart!


Ciao!

Av Zanni - 20 november 2011 20:00

Nu blire nagelfix visar er sedan, puss!  

Av Zanni - 20 november 2011 19:23

Var ju och såg Breaking Dawn, jag satt ju och grääät. Tur att jag hadde vattenfast mascara haha!

Asso det är typ det ända jag gjort, sett braking dawn och såå...

Typ det, innan jag satte mig på ett tåg i en timme köpte jag en Cahilatte på esspreso house, käääärlek ni vet.

 

Hårsprayyyyy, 50 :-

Lösnaglar, h&m 90 :-  

Örhängen, ur&penn 39 :-


(köpte underkläder också, med inget jag lägger ut på bloggen!)


Puss!






Av Zanni - 20 november 2011 11:11

Tänkte köra på en dagens outfit utomhus, varsegoda! 


 

Kör på en "ny" väska idag också, länge sedan jag änvände den! Från spanien, när jag var där med Ellis!

 

Har ljusa jeans från jc, stickad tröja från Gina + lite smycken, enkelt och snyggt!

Snyggingen på bilderna- JAG! 


PUSSSSSSAR!



  

Av Zanni - 20 november 2011 11:06

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards