♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 16 november 2011 20:20

Jaaa nån som vet vad som händer imorrn?!


JAG FYLLER JU ÅR, 12 år!


Ska bli gaaalet spännande, har faktiskt ingen aning om vad presenterna blir?

Men iallafall så kommer mina släktingar från pappas sida hit ett tag och sååå...

Sedan ska jag typ träffa Ellis min sötiss,saknar henne så galet mycket! 

Har skypat typ hela kvällen med henne L00ve och nån som typ var helt tyst?

 Men vi hadde fett flumm... Love satt och typ spelade gittarr, gulligt.


Ni får iallafall inte glömma mig imorrn hihi!


Undra om jag kommer kunna sommna ikväll? 

Och undra om jag kommer ligga vaken typ halva natten?


Neej inte ligga vaken, jag brukar faktiskt vakna där dom kommer in, det är gaalet mysigt jue! 


Men nu så ska jag ägna mig åt mig själv (ego ni vet) typ dusha och lite sånt, måste ju vara fräsh!


Nån random bild på mig, från imorse typ?


Vi hörs imorrn eller senare ikväll! 


PUSSSSS! 

 


  



Av Zanni - 16 november 2011 19:26

 

Skiiiiit mysiga verkligen, kommer bli så vaaaarma i vinter!

Såklart fick jag som jag ville haha, pappa ville köpa ett par jävla kängor men hallå?

Haha bitchhh jah äää... HAHAAAHAAH DRIVER!!!

Btw så är de från timeberland och kostade ca 1000!

Om någon skulle undra det...?


Vad tycker ni dåe?


Uppdaterar soon, PUSS'N!  

Av Zanni - 15 november 2011 20:07

Shoohey snyggingar, gjort idag?

Efter skolan kolla jag och Amalia in stan, hon köpte ögonskuggor från M.A.C för över 450 jävla kronor! Jag typ dampa loss, haha nejdå älskar dej sötnos!  

Men iallafall så hadde vi fett skojj på parfymavdeliingen, AMALIA remebeeeeer??!!

Haha sedan var vi typ lika  som bär,likadana jackor (nästan) likadana halsdukar, vi har typ samma hår fast Amme harmycket längre då, men kolla själva! Visst är vi haha?



Sedan åt vi köörv och drack Cola, är ganska trött så ni får lite bilder istället fören massa text!






Gör det något? 

Ska bli mycket bättre imorrn! 


Jag ärINTE fjortis för att jag har ett hjärta på mitt fejs! Så nu har jag besparat er alla "fjortis" komenterer! 

Lika som bäär!   

 


     

Stockhom i mitt 

Forever and always, baby! 


Puss!  


 

Av Zanni - 15 november 2011 19:03

Har fått lite frågor och komentarer om hur jag kan hålla mitt hår fräsht och oslitet, även fast jag färgar det!

Vill också säga tack för att ni gillar mitt hår hihi.

Men iallafall så tänkte jag göra ett litet inlägg med massa hår-tips, hur man sover med platt hår utan att locka till det, min exakta hårfärg+ längd, massa tips som sakt!

Varsegoda...

(bilderna är tagna igårkväll, jag hadde pyjamas och var osminkad, haha!)



Tips ett: När du plattar, vik alltid plattången lite inått, så att det formas in mör halsen! Inte som ett hundhalsband, utan rakt bak (haha) typ, då håller det sig längre och blir efter du varit ute helt perfekt.



Tips 2 (plattång):

Änvänder denna plattång från: OBH Nordica- Artist Straightener Vario, kostar ca 550 :-! Läänk här ---> http://www.obhnordica.se/Default.aspx?ID=86&ProductID=1929!

Mitt hår blir ugnefär så här platt efter att ha plattat det lite snabbt bara, inte spikrakt så det får ni avgöra själva vad ni vill ha, men så har jag det iallafall!

   

  Tips 3 (produkter):


Från vänster: Shampo, Hårinpackning (ist för balsam), "Glanskräm?" ta i efter du plattat det jätte bra!, balsam specielt efter färgning har det endast typ veckan efter jag färgat behåller färgen lixom, hårspray (har bara liten just nu) jätte bra luktar inte lika blää som PROFFS (änvänder PROFFS mest men har inget hemma just nu), Värmeskyddskräm funkar super för mitt hår men det luktar luktar bajs!


 


Tips 4:

Haha visst är det jobbigt när man har plattat såå fint på kvällen och sen har värsta rufset när man vaknar på morgonen!?

Jag som sover på rygg brukar ha det i en sidofläta, men sover ni på sidan kan ni ha den i en höghög toffs inte knut då blir det helt utåtstående och typ "Tantigt" på morgonen!!!


Tips 5:


Henna hårfärg, fast jag änvänder mahoyngni brun, skulle jag änvända svart finns det risk att mitt hår blir GRÖNT!

Rekomenderar iallafall den hårt eftersom den inte alls sliter på håret, det är därimot bara bra för håret somen inpackning nästan!


Och nu två bra bilder på mitt hår för er som undrar:


Nu vet ni alla mina tips, hoppas det duger!



PUSS!        




                   

  




Av Zanni - 15 november 2011 13:51

Shoooz, sitter i skolaan med de bääästa ofc!

Fett sociala är vi också, Emmy, Amalia och jag sitter vid varsin dator och Hampus spelar gittar!?

Men jag har Eget Arbete precis som igår, så ska plocka fram matten snart och lyssna påå muuuuuuusic! Haha dissar Hampus gitarr spelande you know!? ;)

Men efter skolaan ska jag med Emmy och Amalia och kolla stan, sedan till såååången.

Men vi hörs ju som vanligt när jag kommer hem, PUSS'N!

 

 

 

 

 

Av Zanni - 14 november 2011 20:14



Avslutas nu på Onsdag! ( 16 november)

     

Av Zanni - 14 november 2011 20:06

Asso jag är säkert fett efter, men jag har alltid undrat vad det är för något "speciellt" med detta hårspray? Jag fattar verkligen inte,det står ju inte ens på SWIDISH!


Serum? Vad är det lixom? Det står ju Super Strong (det vet jag vad det är) men sedan Serum, man bahh WHAAAAT!!!?

(bilden är tagen idag på Åhlens)


Om någon av er vet skulle jag uppskatta jätte mycket om ni kunde komentera,måste bara få veta!!!???

Alla får en länk! 



Av Zanni - 14 november 2011 17:36


Blev inget stan med Amalia, hon skulle visst tillen resebyrå med sin pappa! De ska till Paris :)

Jag var ju där i sommras, såå vacker shopping (oj hehe skulle skriva stad, men menade ju ändå shopping) 

HAHA!

Men jag och Amalia hann i allafall gå till Åhlens och suckta ett tag. . .


Haha måste bara visa ett gaaalet kul samtal jag hadde mad pappa idag:


Jag- Pappa när slutar du på jobbet idag?

Pappa: 5, men jag ska göra några ärenden på stan först!

Jag: Kan jag följa med, Amalia kunde inte. Jag kan komma och möta dej vid ditt jobb.

Pappa:  Ehh. . . Nej inte idag . . .

Jag: Haha, jag fyller år på torsdag!

Pappa: Haha jasåå?


HAHA BÄÄÄÄSTA JUE!

  

Annars hände det väl inget mer, joo jag städade mitt skåp i skolan haha!

Vaa varför behövdes det, det var absulut inte kaooooz! Bahh såatt ni vet!

Yeeees, typ det ;)


Nu så ska jag och pappa gå till PrisXtra tillsammans, så vi hörs sedan!


Har får ni två bilder på mitt nystädade skåp, kommer jag kunna hålla det sådär?

Snyggt visst?


PUSS!   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards