♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 7 november 2011 19:39

 

Leopard munktröja- Gina Tricot

Rosa tröja- Gina Tricot

Ljusa Jeans- Carlings

 

  

Av Zanni - 7 november 2011 19:11

Hej :) Kan du lägga upp fler oautfits och göra hiss & diss!!! skulla vara kul ;) 

Svar: Hej jo jag försöker lägga upp oautfits så ofta jag kan/orkar! 

Kanske kommer det upp någon Hiss & Diss ibland, vem vet?


Vart får du alla dina pengar ifrån, du shoppar välidgt mycket?

Svar: Nej jag shoppar väl inte så mycket, eller kanske? Men jag får en sådan energi av att shoppa.

JAG ÄR INTE ALLS BORTSKÄMD!!

Mina pengar får jag från: Månadspeng 400 kr, när jag behöver, "när jag är duktig", skolarbete på ett bra sätt, lagar mat, går ut med hunden, osv. . . :)


Vilken klass går du i vilken skola går du i?



Svar: Jag går i 6:an och det i en Montessoriskola, mer säger jag inte! :)


Hoppas det duger, puss!



 
Av Zanni - 7 november 2011 18:01

Medans jag väntade på tåget så gick jag och kollade in lite affärer och fick detta med mig hem:

Herregud en sån enegi man får av shopping! 

 

Bodyscrub (funkar också till ansiktet) och ansiktskmasker från In&Finn.

Underbart cocoslotion från h&m.

   

   Billig sminbortating (desperat) listerene och tuggummi från Ica.

Tuggummi måste alltid finnas i väskan iallafall om man heter Zanni!

 

Nytt te att prova göra "chai" latte med,  och en "chrismas collegtion" med alla mina favoriter från Yogi Tea.


Puss!

Av Zanni - 7 november 2011 17:19

Moshii alla babes, denna vecka i skolan är lite "speciell" för 8 och 9 har paro, så det är bara 6 och 7 i skolan.

Och då så kan vi ha kortare dagar och såå, och idag så kollade vi på nån film också (B- Film), och sedan slutade vi redan klockan 14:00. Och sedan kommer det vara lite mer "speciella" grejer denna vecka

Vi ska ha studie teknik blandannat, sedan på fredag ska vill till någor museem och så slutar vi som sakt mycket tidare.


Efter skolan så gick jag en liten runda på stan och fick med mig lite smågrejer, allt började ta slut så skönt att fylla på med nytt och fräsht!

Självklart var jag på min favorit In&Finn, allting är såå gaaalet mycket billigare där!

Lilla jaaag idaaag! 


Puss'N!   


Av Zanni - 7 november 2011 11:57

Sitter i skooolaan just nu, det är typ bara 6:an här, för 8 och 9 är på prao.

7:an är typ på ett museum, så jag har jätte tråkigt! Joo jusdet visste ni att Amalia, Emmy, Saga och alla mina andra vänner (de som jag är med mest) går i 7:an!.

Fast jag har självklart massa fina vänner i min klass också, VILKEN TUR JAG HAR SOM HAR SÅ UNDERBARA VÄNNER!!!

  


Efter skolan så ska jag hitta upp nån in&finn, måste köpa lite ansiktsk masker inann jag åker hem.

Yeees ;) Vad ska ni göra då?

Hoppas ni får en fin dag, så hörs vi när jag kommer hem.

  

Haha gammal bild på Amalia och lilla jaaag, Puss och hej!  

Av Zanni - 6 november 2011 22:15

 

Nu blire och läsa (twilight ofc) och sedan dejta kudden, pluggat en massor stolt duvet *blink*.

Man måste ju komma in i klockan igen (eller hur man nu säger) har ju blivir van vid att gå och lägga mej runt 2 på nattan, inte bra!


Imogon efter skolan ska jag nog åka in till stan lite, måste köpa ett bodylotion, skrubb och jaa lite såna grejer.

Vad ska ni göra?

Iallafall så hörs vi imorrn när jag kommer hem, pusspårejj!   

Av Zanni - 6 november 2011 19:22

Beställde ett par svarta mjukisar där det står ZANNI på rumpan, haha!

De kommer till skolan nån gång om typ två veckor, visar er då!

Puss!   

Av Zanni - 6 november 2011 19:07

Nu så har vi nyss ätit middag, så det är tydligen dags för mig att plugga samhälle.

Enligt mamma iallafall!

Puss!      

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards