♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 4 november 2011 12:52



  

Av Zanni - 4 november 2011 12:45

Nu ska vi ha ett litet hemmaspaa, mysigt!

Måste ju vara fräsh in för kvällen.

   



Puss!  


Av Zanni - 4 november 2011 10:47

Goodmorning sunshines, jag vaknade nyss Elliz ligger kvar, morgontröttis.

Vad ska ni göra idag babes?


Vi ska bara hänga här ute hos mej, på landet vi hittar nog på något skoj som alltid.

Men sedan ikväll så ska vi på . . . VERONICA MAGGIO!!!

Tagga tagga taggaaaa!!! 


Yeees ;)


Jusdet på söndag så ska vi på ett typ halloween firande någonstans, haha omg det ska typ vara spöööööööökvandring, fett scary jag och Elliz som är såå lättskrämda!!! Men vi har ju klarat spööökhuset på grönan, såå?

Men typ förut när vi va där så satt jag och Kamala på studsmattan, och så helt plötsligt kastar min morbror ett täcka över oss. Gissa om vi skrek och var helt gaaalna?


Nu så ska jag iallafall gå ut i köket och överraska Elliz med en chai latte!


Bilden är från förra veckan, gjorde även en guid hur man gör en Chai Latte utan pulver, kommer upp senare idag.  


Puss!      


Av Zanni - 4 november 2011 00:19

Nu har vi kollat klart på Twilight filmerna, fett bäääääst!!! Haha 4875217324824 gången vi ser de, men finns det några bättre?

Just nu så sitter finaste bästavän och virkar vänskpasband, guuuulligt! 

Men nu så blir det film nummer 3 för kvällen, Legally blond, sedan massa tjejsnack och bara mysa, älskar detta 


 

Aweesome??

Puss!   

Av Zanni - 3 november 2011 22:21

Nu blir det Eclipse!

Vi hittade även lite glass, och just nu håller vi på att värma hallon, mys! 


Efter Eclipse, så blir det lite mysiga tjejfilmer, vi har som sakt FF!!!!!!


Yeees ;)


 



     

Suktade sötissar?


Pusss!

Av Zanni - 3 november 2011 20:00

ShoOo bloggen, vi gjorde en liten paus i New Moon men Elliz står och typ hoppar!!

Så vi ska nog fortsätta!


Haha visst är vi gaaalet tidiaga, känns helt sjukt, men vi kuuunde iiiinte vänta, trots vi sett dessa typ 67373289743 gånger!!!


 



KÄÄÄRLEEK!!

 


DAGENS FRÅGA:



Vem är snyggast, Edward Cullen (Robert Pattinson) eller Jacob  Black (Taylor Lautner)??? (Robert OFC!!! ;)





Komentera ert svar!




Puss! 






Av Zanni - 3 november 2011 17:46


  BÄÄÄÄÄSTA!!!!!

  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards