♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 23 november 2011 18:03

Hello Babes, förlåt för att min update varit sämst trots att jag varit hemma.

Eller jaa hemma har jag inte varit, mamma hämtade mig här hemma och så fick jag vara med på hennes jobb i två timmar. Vi åt lunch där och sedan fick jag vänta i en timme, de har verkligen väärdens bästa skolmat!


Sedan åkte vi och hälsade på min morfar på sitt äldreboende, super fint har han fått det.

Sedan åkte vi och hyrde en film, kronjuvelerna den ska ju tydligen vara jätte bra?

Har nån av er sett den, vad tyckte ni isåfall?


Men det är det jag har haft för mig idag, mår mycket bättre nu så det blir nog skolaan imorrn!

Bild från i hööstas, samma dag som jag sov hos Amalia första gången ;)

Inne på giiina!  


Puss!


Av Zanni - 23 november 2011 12:03

Riktigt sugen på att klicka hem dessa grejer, från http://www.modekungen.se/se/, Gina tricot och Victoria's Secret...

Men varför ska allt fråm Modekungen vara så jävla dyrt?


              

 

Av Zanni - 23 november 2011 10:59

 

Sjuk brud här, har ont över allt magen halsen sjukt trött också.

Har inte sovit på hur länge som helst känns det som, stressad känner jag mig också.

Det är så mycket jag vill hinna med men inte kan, skolan kommer alltid i vägen. Blää!

Men idag fick jag iallafall vara hemma och vila, inte direkt lycklig för idag slutar vi

4 och så mycket jag missar, vad läxorna är och så pinsamt att gå runt och fråga de i min klass eftersom jag inte har så jätte bra kontakt med de. 

Mest med de i sjuan och så...!


Haha oh my god låter som värsta pluggisen, haha med nej det är jag verkligen inte, men vill faktiskt komma någonstans med mitt liv. Så jag satsar, på att leva livet och göra det som är galet och kul!!!!!? 

Det är ju det man vill helst, men så funkar det ju tyvärr inte! ;(

Men iallafall får ni VERKLIGEN inte tro att jag är någon som sitter hemma halva dagarna och pluggar, big no, okej?!


Nog om det nu!


Just nu sitter jag med ett stort glas med brämhults smootihe brevid mej, vi ser alltid till at ha det hemma gött!  

Nu ska jag ängna mig åt tröstshopping på nätet ett tag och sedan kolla på någon film och se till att bli frisk!   Nejdå men Puss! 



 






Av Zanni - 22 november 2011 20:32

Nu blir det godnatt för er del, läsa spanska med mami och mysa framför television!


Trött chey i helgen!


Puss, vi hörs imorrn!  


Av Zanni - 22 november 2011 20:21

Tycker jag förändrats riktigt mycket sedan jag startade bloggen! Var en lite wannabe förrut nu, om ni hadde tänkt komentera "det är du fortfarande" tar jag tillbaka det!


Nejmen seriöst stor jävla förändring, fattar inte hur jag tänkte trots att det bara var några månader sedan...?





 Haha herregud, VAD ÄR DET?! Jag...

Haha vad fick jag röd ifrån, HAHA!



 


 Det här är en av de finaste jag haft, luuungt! Men den jag har nu är mäst jag...!

Min senaste, det var ju för typ två veckor sedan? Så ingen förändring ju!  



   

Och NU! Snyggaste! 


 Vilken "period" tyckte ni var roligaste att läsa om, jag personligen tycker lungt nu!?

Av Zanni - 22 november 2011 20:14

Är jag den ända som börjar DAAANZA gaaalet när jag hör denna låt?!

     


Av Zanni - 22 november 2011 19:18

Hey snyggingar, allt bra?

Jag har nyss laget en galet god middag, kötbullar oh pasta! SJÄLV! *Blink


Pluggat massor i skolan och på tåget, så är nästan klar med dää, *Skönt!

I skolan var det typ bara eget arbete, Kemi och sedan film eftersom vår mentor var sjuk och då inte kunde ha EQ med oss.

Annars drack jag 7eleven kaffe (intresseklubben antecknar!!) och åt goodis, najs skoldag eller?


Men det är ju det ända jag har att berätta...

Får väl köra igång någon tävling eller så, skulle det vara kul? Isåfall om vad, gör det något om det är liite begangnat, funderar nämligen på att lotta ut en HELT oänvänd sminkväska, det var på REA och kostade bara 20 spänn eftersom att den var lite trasig ;(


Men vad tycker ni?


Två snabba bilder på lilla jag idag:


 

Nya tröjan åkte på idag + mörka jeans ett vitt kortkort linne (ser långt ut bara) och ett enkelt halsband! Snyggt eller? ;)


Pusssssssss! 




Av Zanni - 21 november 2011 20:15

Nu ska jag renasa allt mitt smink, så får jag veta vad jag behöver fylla på med!


Har hällt ut allt på golvet nu, haha inte så mycket eller...?

 

Vi hör imorrn, PUSSSSSAR!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards