♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 9 maj 2011 15:31

Hejsan bloggiz, just nu bakar jah KÄRLEKSMUMS och tänker påm min fina kompis ELLIZ (för vi älskar det med chailatte) tack elliz för att du alltid finns här hos mejj älzkar dejj 4-ever! <33

Väntar på att den ska bli klar och sen ska jah göra glasyr... MUUMS! <33

Bloggar snart...

   Innan jah stjusa in den i ungnen! <33

Av Zanni - 8 maj 2011 17:01

Chaa! Tänkte blogga lite nu ifall att jah inte pallar blogga när jah kmr hem. aa kom juh nyss hem från stan vi va och fika lite där. Och sen när jah och mamma kmr hem så ska vi laga pizza och se film och äta chips! <33 

   Haha puuuussssss!!!!!!   vaacker! <3

Vi kanske ses senare //Zanni

Av Zanni - 8 maj 2011 12:00

Här kmr massa bilder på mitt hus och våra får och lamm!

   Lilla linn!    Det största lammet som kom först av alla!    Mina lamm Charlie och Windy de är super gosiga syskon!    Vår mina trädgård på baksidan!    Vattentarppan!    Min hund pontus!    Mamma och min låtsaspappa på utesarveringen( vi äter frukost)   Haha skum bild jah tog!    Framsidan!  

Och så tillslut hela huset. Jah kmr inte blogga inte blogga mer nu på ett tag ni får mer ikväll!

Ha det gött// zanni

Av Zanni - 8 maj 2011 11:24

Halloj bloggen, i natt så sov jah hos sara och vi hade as kul. Och ida ska jah och mamma till stranden jag ska inte bada men pontus (min hund) ska. Och så ska jah kanske följa men Jullan och Sara till en typ skola där de här BASAR det ää typ säah fika OCH LOPPIS ( handlar iiiiiiinte på loppis) men min kompis går på den skolan. Aa och ida ska jah oxxå göra ett lär känna mejj betträ inlägg för det var några som ville det.¨

Ses // Zanni

Av Zanni - 8 maj 2011 11:05

     

Av Zanni - 7 maj 2011 16:39

Shoohaj Zanni här ehh nu ää jah klar så jag ska gå ut och börja grilla men vi hörs!

Vad ska ni göra i kväll då?

Bilder på hur det blev:

   

Av Zanni - 7 maj 2011 16:10

  Tights: KappAhl _ kr.

Shorts: KappAhl 297 kr.

Vitt baslinne (snyns liite): KappAhl 99 kr.

Tröja: Bik bok 349 kr.

Här ser ni mitt hår men det men bilden ää as ful, men mitt hår är perfekt ida! <33 LOVE IT  

      

bah lite söt bild på mejj men jah ää osminkad ska gå och fixa mejj thyp snart!

   Hah liite onnödigt måla juh nyss naglarna men tyckte denna färg passa betträ till mina kläder.

Ses.... <333

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards