♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 15 maj 2011 15:01

Här kommer lite nytt i garderoben som jah köpte igår!

   Kort sommar kofta! KappAhl.   Kläning och kofta!   Kläning från KappAhl   Tröja Mango!    Ja det var det det haha!

Av Zanni - 15 maj 2011 11:36

Herregud bloggläsare TiepAmandahh Har länkat min blogg för att jag skrev ett grattiz inlägg till henne det är juh helt OTROLIGT!

Älskar dej amandahh!

Titta in på hennes blogg och säg grattiz! http://tiepamandahh.blogspot.com/

   Till dejj amandahh!


Av Zanni - 15 maj 2011 09:52

Av Zanni - 15 maj 2011 09:25

Haha jag har blivt G-A-L-E-N jag sitter fastklistrad och tittar på massa kläder på nätet men jag vet att jag inte kan köpa allt men det är så kul ändå hihih

Aja här kommer ialf massa saker från MONKI!

             Fiiiina va?? V-I-L-L H-A! <33

                 

Av Zanni - 15 maj 2011 08:57

Ja ni har juh undrat om p00len jah snackat om och det finns en p00l på gården som vi alla delar på så den är lika mycket våran som alla andras!

Och ja här kommer det bilder!

     Haha ja detta var de ända bilderna jag hade sry ni får mer sen nån annan gång!

Ha det gött!

Av Zanni - 15 maj 2011 08:01

Hejsan bloggläsare sorry att jag inte gjorde nåt p00l inlägg igår heller åhh va taski jag känner mejj förlåt! <33 Aja ska göra det nu på en gång efter dett inlägg! <33

Planerna för ida vet jag inte rigtigt ska kanske ringa Elliz och höra om hon har lust till nåt jag får se! <33 Hon svarar inte på mobilen såå... Men ehh aa sen så kanske jag ska tillbaka till mamma ida elr så stannar jag till på måndag men vi får se jag måste ringa och prata med mamma isåfall. Jaja hoppas Elliz kan ida annars så ska jag och pappa cykla och det är juh oxxå rätt nicce! <33 Haha... <33

En till söt bild på mejj när jag hade långt hår åhh varför klippe jag av det!!!!? 

Av Zanni - 15 maj 2011 07:06

Hejsan allihopa innan jag börjar skriva någor så vill jag gratta TiepAmandahh som fyller 16 år! Grattiz! <33 Och ha en fin fin födelsedag. TiepAmandahh har varit min största idol inom bloggvärden sen en vecka efter hon börjat blogga! TiepAmandahh om du läser detta vill jag bara säga att jag tycker du är så fin bra trevlig men ändå våga visa dina känslor och frmförallt DU TROR PÅ DEJJ SJÄLV du är såå himla fin!

Kramiz på dejj Amandahh! <33

Ja Amandahh du är så himla fin modig och sööt! <33

Ha det gött // Zanni  

Av Zanni - 14 maj 2011 11:39

Haha hej bloggen, sry att jah inte bloggat men började skriva ett inlägg för typ två timmar sen men så började jah att göra en annan sak så sen nu när jah skulle förtsätta så var det juh inte morron längre haha... <33 Aja planerna för ida är att vi ska cykla och sen åka till mina kusiner och kanske titta på filanen i eurovisonsongcontest där... Så det ska bli kul <33 Aja snart ska jah skriva ett inlägg om p00len och sen kanske en fortsättning på lär känna mejj betträ men bara kanske om jah orkar! <33

 

Hah hittade denna bild i mitt FB album här var jah tio år det var i september nån gång hur tkr i jag såg ut i långt hår haha gu vad söt man var asso! <33¨

Krami! <33



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards