♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 19 maj 2011 16:54

      THIS IS MY NEW BAG!

Av Zanni - 19 maj 2011 16:30

Chaa! Guuud jah har aft värdens sämsta update denna vecka SRY! <33 Nästa vecka ska jah försöka bättre! <33 Aja vi har nyss ätit värsta gotte lunchen NUDLAR, OCH SAFT I CHANPANGGLAS! <33

Super gott haha <33 Aja jah och Kammiz tjäna 60 spänn igår fett braoo vi ää assw! <33

Nu ska vi ut till lammen och ut määh min vovve! <33

Puss på er // Zanni <33

   Vår fina lunch! <33

Av Zanni - 18 maj 2011 15:51

Hej älsklingar, nu äh kammiz har hos mejj och vi ska thyp baka haha <33 Sen ska va va så "HIMLA COOOLA" och fan gå runt och typ sälja <33

Aja men nu måste vi fortsätta baka blogga mer ikväll! <33

Love er alla <33 !

<33 /// Zanni


   Snayyyyygginag! <33

Av Zanni - 17 maj 2011 16:31

  Chinos: H&M __ kr.

Kofta: KappAhl __ kr.

Linne: H&M __ kr.

Halsband: Gina tricot __ kr.

Av Zanni - 17 maj 2011 16:25

Heeej bloggiz, det har juh regnat så in i helvete mkt nu.  OCH VET NI JAG HAR CYKLAT HEM 3 KILOMETER! Och nu kom nyss min älskade mamma hem med min favvobulle TAACK mamma!

Pusss från eran Zanni!

   Muuums...   

Av Zanni - 16 maj 2011 16:03

Halojjizz bloggiz, hihi braa jah ää på att rimma asso! <33

Ida har jag bara vart i skolan och haft jätte kul INGA lektioner utan bara övining på dockspel  och retas men gymnasiet hihhihi (jätte skooojsikt) =) Nu snackar jag med ELLiz nuu! <33 Hihih snart ska jah sra iväg till jullan och vi ska baka bullar gooootteeiz! <33

   Jaaaah nuu! <33

Herrå inger mer update ida fööörlåt men imorrn suuuper! <33

Av Zanni - 15 maj 2011 20:00

Chaa, sry att jag inte bloggat nu på ett tag men jag och pappa och min brorsa har spelat monopol i en,två  tre timmar.

Aja nu måste jag dra vi hörs imorrn! Pusss! <33

   hih mina ögon!

Av Zanni - 15 maj 2011 15:34

    Haha detta är även dagens look!

Tröja: H&M __ kr.

Tights: H&M 99 kr??

Vitt baslinne: H&M 79 kr.

Vilken hmare jag är bara hm saker haha!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards