♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 27 maj 2011 21:17

    Åhh älskar detta armband från Nelly.com    

   Love this linne från hm gillar den där typ flätan på ryggen detta skulle jag köpt när jah shoppade förra fredagen men den fans inte i min stoelek =(

   Linne från hm gillar det bara! <33

Ja... Klädernas värd är fin men man ska inte ha för mycket av den! <33

Puss

Av Zanni - 27 maj 2011 19:31

Nu för ett tag sen kom jag till pappa men vi gick och handla och kom hem nu nyss.

Vi handlade detta:

   Muuuums men till dippen så ska vi ha vanliga chips azzå såna här potatsis chips utan smaksättning..... <33

Aja min dag ida då?

Jo jag vart ju såklart i skolan och ja det var kul vi fick titta på 6:ans och Gymnastiets teatrar (de hade INTE dockteater)

Sedan hämtade mamma mejj på skolan med bilen och vi åkte och fikade på ett Cafe` nära stationen. Så tog vi då tåget hit till pappa... Ja och nu så ska vi se på film och äta det här vi nyss köpte (hehe nog mest jag som ska äta) jag kommer nog inte äta allt..... <33

Men jag vet inte vad vi ska se jag vill kolla nåt på typ Vee HD (sajt med massa filmer dock inte på svenska) men pappa vill kolla mästarnasmästare vi får se vad det blir kanske först pappas och sen min men vi får se... <33

Jaa kanske att jag bloggar mer ikväll men får se nu så ska jag bara vänta på att pappa ska diska klart (enligt mej är han pedant!)

Jupp.....?? Hmm.. tänker om det är nåt mer som jag ska skriva??

Nej inget som jag kan komma på nu så.... <33

Puss // Zanni

Pics on meii nuu... <33

     



Av Zanni - 27 maj 2011 19:22

Haha dages är dryyg för när jah tog bilderna så hade jah på mejj Kammiz halsduk men men.... Ta inte illa upp gumsan

Aja hät kommer du varsegoda haha!!

   Svarta lack tights: H&M 

Vitt bas linne: H&M

Peace linne: H&M

KAMMIZW halsduk: ______??????

Av Zanni - 26 maj 2011 16:51

  Shorts hm

Linne hm

kofta lindex

tights vetefan

Coneverse: coneverse 

Väska friis & company

Av Zanni - 26 maj 2011 16:18

Heii bloggen haah såg ni mitt fina klipp diggar mejj själv så jäkla cool asso hihhi <33

Aja ida så har jah typ vart i skolan och haft as kul haah <33

Joo och sen åkte jag hem elr skolbuss in till centrum och sen körde min kompis mamma hem mejj hit och jaoo<33

Aaa och sen så kmr min brorsa och vi ska typ på middag till några ska bli skoj skoj men mamma är sjuk så hon ska inte mäh =(

Här kommer två bilder son janni tagit hhih proffsiga va? <3

   Mina skoor! <33    Grääääset! <33

// Zanni<33

Av Zanni - 24 maj 2011 17:02

Chaa alla mina älsklingar jah kommer inte blogga mer ida tänkte bah säga vad som händer. Jo ska sova hos lalle ida för jag orkade inte åka hem hihih<33

Aja men ikväll så ska vi bah mysmysa... <33 Nu så ska vi äta och sen typ titta på film elr gå ut aja men du vet ni lite om vad som händerlovar att mer bloggiz imorrn! <33

// Zanni och Lalle <33

Av Zanni - 22 maj 2011 09:53

Chachaa!

Azzw sorry min dåååliga updatering den senaste veckan :((

Nu ska det bli bättre loovar för ni är juh mina älsklingar haah

Ida ska juh på typ fest hos min kompis brosra p00leen!


Aja emm nu kommer bilder från igår!

   

Guacamole och lite annat!

   Vår mys plats ute, vi har ett matbord oxxå men har inte bild på det    Vår gasol drill!     

Pics on mee!

       Haha DRIIV BILDER!

Puussss // zanni

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards