♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 29 maj 2011 09:32

Heii 

Igår så blev det en sen kväll jag gick och la mej runt halv 1 för jag letade i en evighet efter NINA FRISK som jag faktiskt aldrig sett men min kompis sa att det var en bra kvälls mys film men jag hittade inte den nån stans  

Jaja men sedan så tyckte pappa att vi skulle gå och sova och att jag skulle stänga av men det tyckte inte jag utan jag övertalde honom att vi skulle se på how to train your dragon, och han borde ju listat ut att jag var trött för annars skulle han inte gått med på det.

Och som sakt efeter en typ kvart så somnade jag i pappas knä, det var ju tur att jag borstat tänderna!

Kanske gör en vidieo snart men vi får se.

Fred ut...   


Av Zanni - 28 maj 2011 20:39


Shooheyy bloggen, sry att jag inte bloggade förut ida men jag och pappa kollade juh som sakt på blää maraton ja och pappa stod juh där hur LÄÄNGE som helst!!

Ja men sen efter (5000 år)

så gick vi och letade efter en SNYGG cykel hjälm till mejj och det var ju iallafall kul. Sen så åkte vi hem och jag bästemde mejj för att baka muffins med glasyr. Så vi gick och handlade och ja jag blev nyss klar med mitt bakade pappa har suttit och läst nån himla bok "AMRIKARANRA SÅDANA ÄR DOM SÅ TÄNKER DOM"

Värkar döö trist! <33

Aja men min fina pappa är ialafall bäääst! <33

Älskar dejj så hima mycket även fast du är värden dummaste och jobbigaste ibland! <33

Ja men bilder på min nya cykelhjälm:

   Från ena sidan.   Inuti!   Framifrån!   Bakifrån!   Den SNYYGGASTE sidan! <3   I pketet!  

Den är från CYKLOTEKET OCH KOSTADE 450 KRONOR! <33
Här kommer bilder på mina prffs muffins:
       Snygga va?? haha <33
Jaja nu så ska jag äta eller snart jordärtskokor med smör muuums.... 
Sedan vet jag inte vad som händer vi kanske ska äta den där dippen som vi aldrig orkade igår men vet inte??
Vad har/ska ni göra idag/kväll då?
Bloggar mer senare (kanske)
Fred ut..   
// Zanni

Av Zanni - 28 maj 2011 10:42

          Jag just nu!

Fred ut..  

Av Zanni - 28 maj 2011 10:32

  Jeans: Cheap Monday

Grått baslinne: H&M

Lila/rosa linne: _______

Scarf: __________

Kofta: H&M

Av Zanni - 28 maj 2011 09:55

Hejj  Nu på morronen så frågade min kompis Tess om jag inte kunde fixa en header till henne och det är klart man inte säger nej för det är så kul hihih<33

Ja och så här ser den ut:

   Vad tycker ni??

Ja men nu ska jag fortsätta chatta med mina underbara vänner på fb<33

Japp och planerna för ida vet jag inte nu fick jag ju veta att elliz har åkt till landet åhh vi missar alltid varnn så jag vet inte vad jag och pappa ska hitta på jo pappa är ju en löpar nörd (enligt mejj för han springer varje dag typ på VINTERN mäd!?)

Ja så han vill ju så klart gå och titta på stockholm maraton INTE jag men men vi kanske gör nåt annat lite senare bloggar mer sen när jag vet 

Fred ut...  // Zanni  

Av Zanni - 28 maj 2011 08:00

Goodmorron min hjärtan! Åhh nu är det bara två veckor kvar till sommarlovet ska bli så himla skönt.... Ja det första jag ska göra är ju att åka på hundläger i typ göteborg ja och sen så ska ju såklart Pontus med. Sedan så hämtar mamma och raymond mejj och så ska vi bo på nåt slags herrgårds hotell ska på kul, ja och sen när vi kommer hem så åker jag och pappa ut på vår tågluff det ska bli så himla kul har längtat.....<33 

Ja och sen när jag och pappa kommer hem så ska jag och mamma åka till spaien och värdens bästa sak är att....................................

Elliz mitt älskade hjärta ska med!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhhhhh<33

   Pusss // Zanni  

Av Zanni - 27 maj 2011 22:39

Heii Som ni vet så älskar jag att göra headers sen Elliz visade mejj... <33 För innan var de juh jätta fuuula =p

Ja vilken gillar ni mäst? Och vad har/ska bi göra ikväll jag ska nog mysa ner mei i sägen och kanske somna eller titta på tve?

     Vilken var/är snyggast! <33???

Puss och godnatt! <33 // Zanni <33

Av Zanni - 27 maj 2011 22:02

  En såååå fin bild av: Kammiz

Taaack taack vah glaad jah blir!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards