♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 30 maj 2011 07:25

  Ja så här kan det gå när man cyklar och pratar i mobil! <33 (och får damp)

Nu har jag ju fått en skiit "snygg" ny mobil (min brorsas gamla, innan han köte sin HTC)

   Ja så här ser den "nyya" ut haha snyygg va???

Den har ju inte ens kamera!!!! :D Aja men jag är stolt den är ju as c00l! Jaja..

Bloggar väl mer senare nu ska jag bara vila och kanske leta upp nån bra film på datan! <33

Herrå// Zanni  

Av Zanni - 30 maj 2011 07:09

Åhh ida är jag sjuk buhuu 

Har skit ont i halsen och så kan kanske göra en vidieo där ni får höra min röst!

Jaa.. så det kommer väl inte hända så mycket mer ida =(

Juste är det bara jag som inte ser min och elliz vidio aja skit samma!

Jo min mobil gick ju sönder igår hehe berättar mer sen i ett annat inlägg + ni ska få se bilder.

 Jag sitter och tittar på bolibompa haha "OTROLIGT KUL" (noot)

Men det finns ju inget annat bara mass nyheter och sändnings uppehåll och that'70 show!

 

Jaja jag vet gammal bild men jag orkar inte ta en ny! <33

Puuuusssssss // Zanni  

Av Zanni - 29 maj 2011 12:35

Heii nu vet jag vad vi ska göra vi ska.............

CYKLA!

Till stranden och bada waahoo! =)

Ja och ikväll så är det helt sjuuukt spänande för det är final i mästarnasmästare hihih jag och pappa älskar det pogramet!

Haha japp men nu så ska jag byta om till shorts för det är ju värsta sommaren ute och du kan man ju inte gå runt i svarta tajts och långärmad. Ja men vi får höras mer ikväll... 

   

Jag nuu!

Fred ut..  

Av Zanni - 29 maj 2011 11:06

  Taack mimmi! <33 Vad söt du är..

Haha det var väl dejj som jag var kompis med på kpw förut??

Jaja men hur fick du tag på mina bilder man kan ju inte högerklicka???? Aja skit samma taaack så himla mkt! <33

Puss och jag blir såå himla glad ! <33

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards