♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 13 maj 2011 21:54

                     

                        GINA OCH ASOS.SE                                                

Här är lite saker som jag vill ha från asos.se och gina

Jaj, vilka är era fovorit äffärer/nätshoppingbutiker?

Puuuuusssss!

 

Av Zanni - 13 maj 2011 21:27

Chaa igen haha kom på att det var fredagen den 13:de ida! Det ää säker därför det ää sånt PISS väder eller, vad tror ni?... hah. Vad gör mina finfina läsare ikväll då? Nåt kul elr bara hemma mys som jah? Jaja vi hörs senare eller imorrn!

Tidig godnatt ifall vi inte hörs!

Puuusss!

  

Av Zanni - 13 maj 2011 20:29

Chaa bloggiz det var några som undrade om p00len jah snacka om men jah skriver och laddar upp bilder imorrn elr nåt... Aja nu så ska jag och pappis se på film och äta g00dis! <33

   Hahah g00dis och lÄÄsk! <33

Av Zanni - 13 maj 2011 17:08

Chaa vad har ni gjort ida? Jag har ialf vart i skolan och haft hyfsat kul... Sen åkte jah hem hit till pappa och väntar på att han ska komma hem från jobbet men min storebror är hemma här hos mejj! <33 Japp kmr nog inte ha nån bra update i helgen så väntar er inte så mkt! <33 Haha fett dryg jah ää? Aja nu ska jah bara mysa och försöka vila lite för har sån jävla huvudvärk det lixom spränger i huvet! Aaaajjjj!!!... Jah tror det beror på detta väderomslag för jah blir alltid lite sjuk när det blir mörkt och kallt. Inte kul inte kul....

   Piss väder!!!!!!!!   Haah försökte se liiite glad ut! <33


Av Zanni - 12 maj 2011 16:35

Blev så hilma sugen på kola så hittade ett gammalt rcept från KP med snabbkola så jag bara började baka! Haha känner mejj stolt! <33   Klaaart hehe hade redan ätit lite på denna bild! <33   När det hålöde på att stelna!  

Medans det kokade!!!!

 

Packat och klart till imorrn när jah åker till pappa! <33   PS: detta är sista för ida!Pusssss //Zanni <33





Av Zanni - 12 maj 2011 15:07


 

Av Zanni - 12 maj 2011 14:32

        Fint va?

Av Zanni - 12 maj 2011 14:09

Halloj bloggen, ida har jah vart på min nya skola där tyå säaha alla 5:ora träffades eftersom den är ifrån 6:an till 9:an! Jah hade juh värdens tur som kom in (man var tvungen att stå i kö det ää en friskola! går i friskola nu med) Ja men det ska bli as spänande efter sommaren när jah ska börja där, och för första gången bo varannan vecka förut har jah bara bott hos en på veckorna och vart hos den andra på helgerna.Jaja men ida så ska vi på middag hos några vänner till mamma min låtsas pappa!. Nu ska jah snart gå ut med vovven och sen bara titta på film elr nåt kanske blir det mer bloggiz ida men vi får se?

Krami // Zanni  

 

Lilla jah!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards