♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 4 maj 2011 18:27

   Denna vita kajal! <33

   Nagelaaack! <33  SÖÖÖÖtaste byxdressen ever för fäään! <33

pussssssss! <333

Av Zanni - 3 maj 2011 17:00

Shooheyy ville bahh säga att komr inte blogga mer ida. Och imorrn blir det juh sen uppdatering eftersom jah och Kammiz ska till stan. Så vi bloggar juh när vi kmr hem. Ja och de har vart här ida och bytt vår värmepump så vi kmr inte ha värme resten av dan det ää skit jobbit.

Aa män ska ut med hunden nu så ville bara säga att jag uppdaterar nästa gång imorrn kväll!

Ha det gött!

// Zanni

  Det ääää KALLLLLLLLTTTTT!!!!!!!!!!!!! <3333

Av Zanni - 3 maj 2011 15:43

  Byxor: Neutiska magasinet 297 kr.

Tröja: Coolcat ( från holland) __ kr.

Av Zanni - 3 maj 2011 15:40

  Ja här är en bild på det värsta som finns..... LÄÄXXXOOOORRR =((((((((((

Av Zanni - 3 maj 2011 15:13

Arrrghhh ää så jävla sur för att jag måste ha den där uppsatsen om halland klar till på måndahh. Och engelska glosor tråååk, aja min dag ida då.

Jo jag var såklart i skolan och det va väl okej förutom på sy/träslöjden för det är det tröökigaste på jorden 4-ever. Aa och kom nyss hem ska göra läxor och brara mysa framför tven. Imorrn ska juh jah och Kammiz till stan så det ska bli as kul, och sen ska hon sova här hos mejj vi ska såkhlartw blogga :p Och på lördahh ska jah till tess (teresa). Mmm men nu ska jag ta fram lite mellis och göra den där jävla uppsatsen!!! Sen hörs vi

Pusss // Zanni

   Jag just nuuu!

Av Zanni - 2 maj 2011 17:16

Hej hej bloggiz, jah ville bah säga att detta blir sisata för ida. Bloggar mer imorrn, för måååste gå nu är tok sen vi hörs.

Puss

Av Zanni - 2 maj 2011 16:00

  Kofta: Zara 299 kr.

Tröja: H&M 149 kr.

Leggings: Vetfan!

Av Zanni - 2 maj 2011 15:46

Heyyizz bloggen. Kom nyss hem från skolan nu ska vi tydligen göra landska IGEN det gjorde man juh thyp i tvåan aja men ehh.. ja så var på biblioteket och låna böker om halland för det ää thyp det landskapet jah har. Juste på onsdag drar jah och Kammiz till stan så det ska blå soft. Och nu ska jag göra läxor och sen dra iväg till stallet thyp? Jo igår köpte jah as snygga örhängen

   De här sweety peace örhängena!  

Mina nymålade lila naglar!

Puss+ kramiz!

// Zanni

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards