♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 22 maj 2011 07:58

  Åhh fan va coolt jah äh mäh på topplistan! <33

Av Zanni - 21 maj 2011 18:27

Chaa bloggen ida har juh kammiz vart hos mejj vi har bakat bullar haha vi har tjänat ihop typ 200 spänn haah! <33

Aja nu ska vi typ grilla inge mer bloggiz ida

Puuuuss

Av Zanni - 21 maj 2011 10:39

  Det går braoo för bloggen!

Tkr ni jah likanar vanessa hudgens!??   

Av Zanni - 21 maj 2011 10:03

  Linne gina

kjol kappahl

tights kappahl

Av Zanni - 21 maj 2011 08:17

Här kmr bilder från shoppingen igår! Vi gick bahh runt och kolla i äffärer köpte lite saker (i stkhlm) Aaa och sen gick jah mamma och min låtsaspappa på resturang och sen kom deras vänner dit oxxå, sen gick vi juh till min storasyrras dansuppvisning (utbildar sej till dansare på balettakademin) men ialf här kmr bilder!

   KappAhl   Lindex   KappAhl   hm   KappAhl   Hiih från middagen! (min mat)   Hela bordet!   Min goooa mat  

Företten hehe hade redan ätit upp vitlöks brödet här!

Av Zanni - 20 maj 2011 10:03

Heii assw jah orkade inte gå till skolan ida för jah är så lässen kanske berätter kanske i ett annat inlägg men aja här kmr dagens outfit!

   Mjukisar: Neutiska magasinet 

Linne: hm

Kofta: Zara

Av Zanni - 20 maj 2011 06:55

Chaa, Planerna för ida äh jah ska thyp till skolan =((((( Ehh.. Aaa men sen ska jah typ in till stan och shoppa efter ska vih på resurang och sen påh min syrras dansuppvisning (hon jobbar som dansare) Aja men det ska blih skööjhizZ...


Trötta???

Puss från en trött Zanni

Av Zanni - 19 maj 2011 17:46

  Linnwe: __________

Jeans: KappAhl 




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards